וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנץ: "אין לנו אויבים מבית. זה לא הזמן למאבקים ולהתקפות בינינו"

עודכן לאחרונה: 19.10.2023 / 17:13

השר גנץ, חבר בקבינט המלחמה, ביצע סיור בנגב המערבי וביקר בבארי, כפר עזה ומפלסים. לאחר ביקורו מסר גנץ כי "המערכה תהיה ארוכה ומשנת מציאות. המטרה שלנו היא הכחדת האיום". כמו כן, יצא גנץ במסר לתושבי עזה: "אם אתם חפצי חיים - רדו דרומה. אל תהיו מגן אנושי".

גנץ בסיור בדרום: "המערכה תהיה ארוכה ומשנה מציאות, זה אנחנו או הם"/צילום - רענן כהן

יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ קיים היום (חמישי) סיור בנגב המערבי ביחד עם ח"כ מתן כהנא וח"כ אלון שוסטר. במהלך הסיור ביקרו בבארי, כפר עזה ומפלסים. במהלך סיורו ביקש גנץ למסור לחברה הישראלית כי "אין לנו אויבים מבית. זה לא הזמן למאבקים ולהתקפות בינינו - זה הזמן לחסל את אויבינו".

"המשימה שלנו היא להבטיח, שלעולם לא עוד. המערכה תהיה ארוכה ומשנת מציאות. המטרה שלנו - היא הכחדת האיום", אמר גנץ לאחר ביקורו ביישובים. "את המפלצות שיושבות מעבר לגבול צריך לחסל, את המציאות צריך לשנות. כפי שאמרתי לפני שבוע: זה אנחנו או הם".

גנץ בסיור בדרום: "המערכה תהיה ארוכה ומשנה מציאות, זה אנחנו או הם". ללא, אתר רשמי
גנץ לתושבי עזה: " אל תהיו מגן אנושי של חיות אדם"/אתר רשמי, ללא

לאחר מכן, פנה גץ לתושבי עזה. " סינוואר ודף הביאו עליכם אסון והם הופכים את החיים שלכם לגיהנום עבור האידיאולוגיה הרצחנית שלהם". לאחר מכן ביקש מהם לרדת לדרום כדי להציל את חייהם. "אם אתם חפצי חיים - רדו דרומה. אל תהיו מגן אנושי של חיות אדם".

גנץ סיים את דבריו במסר לחברה הישראלית, ומסר כי " לנו אויבים מבית. זה לא הזמן למאבקים ולהתקפות בינינו - זה הזמן לחסל את אויבינו. הסולידריות היא מקור העוצמה שלנו. יחד - ננצח, ובמקום הזה נבנה וניבנה."

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
בית הרוס, קיבוץ בארי, 15 באוקטובר 2023. ראובן קסטרו
"ראינו את מה שהתחולל כאן ביישובי העוטף, היה כאן טבח". יישוב בארי/ראובן קסטרו

לאחר דבריו של גנץ. נשאו דברים גם הח"כים ממפלגת המחנה הממלכתי מתן כהנא ואלון שוסטר. "נחשפנו היום לחלק מהזוועות שביצעו רוצחי החמאס", אמר כהנא, "מי שהנחה על ביצוע המתקפה הזו זה השליט הנבחר בעזה, ואנחנו נגבה ממנו מחיר כבד. כל תשתית וכל פעיל חמאס הם מטרה לגיטימית, ולכן כל אזרח עזתי חפץ חיים כדאי שיתרחק מהם."

אחריו שוסטר הוסיף כי "בסיור היום ראינו את מה שהתחולל כאן ביישובי העוטף, היה כאן טבח. כדי שדבר כזה לא יקרה הילדים שלנו והבנים שלנו יוצאים להסיר את האיום, דבר כזה לא יקרה יותר. נחסל את המפלצת שקמה על סף דלתנו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully