וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפי שקלים ל-2,500 משפחות: מענקי החירום של הסוכנות היהודית לנפגעי המתקפה

עודכן לאחרונה: 19.10.2023 / 14:37

הקרן לנפגעי טרור מספקת מענקי חירום מידיים בגובה 4,000 שקלים כדי לסייע בצרכים דחופים למשפחות שנפגעו ממחבלי חמאס בדרום או מירי הרקטות מהרצועה לרחבי הארץ. כל הפרטים

הקרן לנפגעי טרור של הסוכנות היהודית נתנה מענקי חירום ל-2,500 משפחות שנפגעו ממתקפת הטרור של חמאס ב-7 באוקטובר. המענק, בגובה 4,000 שקלים, מתקבל מיידית על מנת לסייע למשפחות בצרכים דחופים - ומתאפשר הודות לתרומות נדיבות מהעולם.

המענק ניתן למשפחות שנפגעו ביישובי העוטף, במסיבות הטבע שהותקפו או מירי הרקטות הבלתי פוסק ברחבי הארץ, כמו גם למשפחות החטופים והנעדרים או אלו שיקיריהן נפצעו או נרצחו. בנוסף לסיוע המיידי, הקרן מעבירה גם מענקי שיקום לטווח ארוך, עד שלוש שנים מאירוע הטרור, בהיקף של עד 25 אלף שקלים לנפגע. כמו כן, היא פועלת ללוות בני נוער וילדים שנפגעו, ולסייע בביורוקרטיה.

לקבלת הסיוע ניתן לפנות למוקד הקרן בטלפונים שמספרם 6847* או 02-6204444, או לשלוח דוא"ל לכתובת vot@jafi.org.

ההרס בזירת הטבח בקיבוץ כפר עזה. 17באוקטובר 2023. אילן רוזנברג, רויטרס
ההרס בכפר עזה אחרי הטבח/רויטרס, אילן רוזנברג

הקרן, שבראשה עומדת ח"כ לשעבר איילת נחמיאס-ורבין, הוקמה בשנת 2002, ומאז הקמתה העניקה סיוע לכ-9,000 משפחות. "בימים הקשים ביותר בתולדות ישראל, זאת זכות גדולה להביא לנפגעי הטרור סיוע תודות לחיבור החזק של הקהילות היהודיות לקרן לנפגעי טרור של הסוכנות היהודית", מסרה נחמיאס-ורבין. "אני פוגשת את קהילות העוטף מדי יום וחולקת איתם את תחושת האבל הקשה. אנחנו מתמודדות לראשונה עם נפגעי טרור שלא הכרנו - נעדרים וחטופים, ונותנות מענה מיידי למשפחות. אנחנו נמשיך ללוות אותם בקרן גם בעתיד על מנת לתמוך בתהליך ההקמה מחדש של הקהילות הנהדרות הללו - מנטלית ופיזית. תחושת הסולידריות של הקהילות היהודית בצפון אמריקה וקהילות קרן היסוד היא יוצאת דופן ותסייע לנו בתקומת הנפגעים בפרט והחברה הישראלית בכלל".

"הקהילות היהודיות בכל רחבי העולם ניצבות לצד ישראל בשעה קשה זו", מסר גם יו"ר הסוכנות היהודית, דורון אלמוג. "הקרן לנפגעי טרור של הסוכנות היהודית, שפועלת מכספי תרומות מהעולם ומישראל ומעניקה סיוע מיידי למשפחות שנפגעו במעשי הטרור הרצחניים של החמאס, היא עוד ביטוי של הסולידריות הכלל עולמית הזו. הסוכנות היהודית מתגייסת בכל עוצמתה, בסיוע יהדות העולם ובראשה הפדרציות היהודיות של צפון אמריקה וקרן היסוד, כדי לחזק את הגיבורים של יישובי העוטף ואת כל תושבי מדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully