וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצבא נערך לכניסה קרקעית: "המטרה שלנו - לא להשאיר זכר לחמאס בעזה"

עודכן לאחרונה: 18.10.2023 / 23:58

מפקדת זרוע היבשה דיווחה על רמת כשירות גבוהה לתמרון קרקעי ברצועה. קצין בכיר בצה"ל לחטיבת מילואים באוגדה: "אנחנו מרגישים את עם ישראל מאחורינו". עוד הוסיף: "המסר שלנו כרגע הוא לא להתעסק בשכול, באובדן ובכאב אלא במשימה - לא חסכנו באמצעי לחימה"

הרמטכ"ל פוגש חיילים/צילום: דו"צ

מפקדת זרוע היבשה בפיקודו של האלוף תמיר ידעי דיווחה היום (שלישי) על רמת כשירות ומוכנות גבוהה מאוד של החטיבות בסדיר ובמילואים לתמרון גדול ברצועת עזה.

לכל העדכונים על המלחמה

קצין בכיר בצה"ל אמר לוואלה! כי "נקבע רף גבוה מאוד לתמרון, שיהיה ברור. לא יהיה לוחם אחד שיתמרן לרצועת עזה ללא מיגון מלא ואיכותי בתו תקן שקבע הצבא. בנוסף לכך בוצעו רענונים ואימונים לסדיר ומילואים עם אש מגוונת. לא חסכנו באמצעי לחימה כדי שהלוחמים יהיו כשירים למשימות השונות. ביממה האחרונה עסקו הכוחות בחידודים והשלמות. כל שעה שעוברת משלימים פערים ומחדדים יכולות".

לוחמי גבעתי במרחב עוטף עזה, 11 באוקטובר 2023. דובר צה"ל
לוחמי גבעתי בתדרוך בעוטף/דובר צה"ל

קצין בכיר נוסף בצה"ל נפגש היום עם חטיבת מילואים ודיבר על מטרותיהם בכניסה הקרקעית. "האוגדה שלנו נמצאת ברמת מוכנות גבוהה מאוד. זה לא מבצע מוגבל, זו מלחמה" אמר. "אנחנו מבינים שאנחנו הולכים להילחם תקופה ארוכה. המטרה שלנו זה לא להשאיר זכר לחמאס בעזה. יש לנו את היכולות והכוח. יש לנו תוכנית מדויקת ומאושרת. היא מאוד רלוונטית לביצוע המטרות. אנחנו נעמוד במשימה".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
חיילי צה"ל, עוטף עזה, 13 באוקטובר 2023. ראובן קסטרו
כוחות צה"ל בעוטף עזה/ראובן קסטרו

הקצין המשיך וסיפר כי "אנחנו לאחר אישור תוכניות ומחכים לפקודה וביצוע. אין שום דבר שמונע מאתנו לבצע את המשימה ואנחנו מתכוונים להפעיל את כל העוצמה של צה"ל. ככה בנויה התוכנית של המבצע, ככה התכוננו ככה אישרנו תוכניות. חיל האוויר כולו יהיה מעלינו ברגע שנקבל אישור. הציבור יבין מהצד מהר מאוד את גודל העוצמה שנפעיל. אנחנו מרגישים את עם ישראל מאחורינו. המסר שלנו כרגע הוא לא להתעסק בשכול, באובדן ובכאב המאוד עצום אלא במשימה. בזה כולנו ממוקדים".

קצינים בכירים זרוע היבשה, אמרו היום בפורומים סגורים כי כבר בשנת 2003 פעלו בלב העיר עזה ונלחמו במרחק של 300 מ' מביתו של מחמוד א זאהר, חבר ההנהגה המדינית של חמאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully