וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עצוב: אותרה גופתו של אריק פרץ, בתו רות עדיין נעדרת

עודכן לאחרונה: 23.10.2023 / 10:59

רות פרץ, נערה עם שיתוק מוחין, עדיין מוגדרת נעדרת. מתנדבי זק"א מצאו גם שתי גופות שרופות של אישה וילד בבארי. חיים אוטמזגין אחד המתנדבים: "נמשיך ונעשה כל שביכולתנו להביא את כל הנרצחים הקדושים לקבר ישראל"

בווידאו: חשיפת ממדי הזוועה בקיבוץ בארי/יותם רונן

מימדי הזוועה מיום שבת הארור ממשיכים להתעצם כאשר מתנדבי זק"א איתרו היום (רביעי) את גופתיהם של שלוש גופות נוספות, ביניהם של אריק פרץ שהיה עם בתו רות במסיבה ברעים ובנוסף נמצאו גופותיהם של אישה וילד שנרצחו ע"י המחבלים בקיבוץ בארי. רות, בת 17, סבלה משיתוק מוחין והיא עדיין מוגדרת נעדרת. הכסא הממונע שלה נמצא בשטח והיה חשש שהשניים נחטפו, אך היום אותרה גופתו של אריק.

מזק"א נמסר כי "לפני מספר שעות הוזעקו מתנדבי זק"א לסייע לצוותי צה"ל סמוך לגדר בקיבוץ בארי. בדרכם לגדר איתרו מתנדבי זק"א באחד הבתים השרופים בקיבוץ שתי גופות של אישה וילד שנרצחו ונשרפו".

אריק ורות פרץ. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אריק ורות פרץ/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

חיים אוטמזגין, מפקד היחידות המיוחדות בזק"א, אמר "אחד עשר ימים לאחר הטבח האיום, הצוותים של זק"א עדיין ממשיכים את הפעילות בשטח ובכל רגע נתון עשרות מתנדבים עסוקים במלאכת הקודש הקשה מכל. היום בשעות הערב, בזמן שסרקנו בית שרוף בקיבוץ בארי, איתרנו גופה של אישה וגופה של ילד לאחר שנרצחו וגופותיהם נשרפו ע"י המרצחים. אנו נמשיך ונעשה כל שביכולתנו להביא את כל הנרצחים הקדושים לקבר ישראל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מתנדבי זק"א עובדים בפינוי גופות בקיבוץ בארי. 18 באוקטובר 2023. זק"א
מתנדבי זק"א עובדים בפינוי גופות בקיבוץ בארי/זק"א

1,300 בני אדם נרצחו ו-4,000 נפצעו בפלישת אנשי חמאס וג'יהאד אסלאמי לישראל ובימי הלחימה שבאו אחריה. אלפי מחבלים חדרו מהרצועה לשטח ישראל במתקפה משולבת וטבחו באזרחים וחיילים בשורה ארוכה של יישובים ובסיסים בדרום הארץ, ובכמה מקומות נחשפו מעשי זוועה ואלימות מזעזעת כלפי הקורבנות. בין היתר, המחבלים רצחו יותר מ-250 בליינים בפסטיבל מוזיקה שנערך ברעים, הציתו בתים בכמה קיבוצים בעוטף עזה על יושביהם, והוציאו להורג אנשים מבוגרים, נשים וילדים. דובר צה"ל עדכן 199 משפחות שיקיריהן נחטפו לעזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully