וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום השישי: מהדורת משפחות החטופים באולפן וואלה!

עודכן לאחרונה: 18.10.2023 / 19:55

זהו היום השישי לשידור מהדורת משפחות החטופים באולפן וואלה. כל העדכונים למשפחות אודות הסטטוס הנוכחי, העשייה מאחורי הקלעים וסיפורי התופת שממשיכים להתגלות. מדי יום יעלו עדכונים על הפעולות שנעשות

המהדורה השישית של מטה המשפחות להשבת הנעדרים והחטופים התקיימה הערב (שלישי). עד כה, לפי דובר צה"ל, עודכנו 199 משפחות כי יקיריהם נחטפו משטח ישראל לרצועת עזה.

נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, שביקר היום בישראל, נועד גם עם משפחות של ישראלים שנרצחו במתקפת הטרור ומשפחות של נעדרים ושל בני ערובה. הוא הביע תמיכה במשפחות החטופים והנעדרים, והודיע כי ארצות הברית תומכת באופן מוחלט בישראל ופועלת למען שחרור החטופים, ושהיא תתרום ממשאביה ככל שיידרש לביצוע מטרה זו. "אתה לא צריך להיות יהודי כדי להיות ציוני", אמר ביידן למשפחות.

נציגי המשפחות הודו לנשיא על תמיכתו וביקשו את סיועה של ארצות הברית בהפעלת לחץ בינלאומי על חמאס, בכדי להוביל לשחרור מיידי של כלל החטופים והנעדרים.

דרישות מטה משפחות החטופים והנעדרים. ללא, מערכת וואלה
דרישות מטה משפחות החטופים והנעדרים/מערכת וואלה, ללא

וואלה! משדרת מדי ערב בשעה 19:00 את שידורי מהדורת מטה המשפחות להשבת הנעדרים והחטופים, עם כל העדכונים למשפחות על הסטטוס הנוכחי, העשייה מאחורי הקלעים והסיפורים הקשים שממשיכים להתגלות. מדי יום יעלו עדכונים על הפעולות שנעשות.

המוקד של המהדורה ומטה המשפחות יהיה פעיל עד חצות והחל מעשר בבוקר ביום שלמחרת. ניתן ליצור קשר במספר 03-5477777, שם ממתינים במוקד מטה המשפחות שנפתח למען איסוף המידע במאגר מאובטח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully