וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפקד מרכז האש של פיקוד הדרום: "נגיע לכל מפקדי חמאס הנפשעים"

18.10.2023 / 15:02

אל"מ י' בראיון בלעדי: "אנחנו תוקפים מטרות באלפים, עם מדיניות אש אגרסיבית שלא הייתה כמותה בעזה וזה יסתיים בתמונה אחת - צה"ל הולך להפיל את ארגון הטרור חמאס. אנחנו חייבים את זה לעצמנו וחייבים את זה למדינת ישראל"

בווידאו: תקיפות מרכז האש של פיקוד דרום/צילום: דובר צה"ל

מפקד מרכז האש של פיקוד הדרום, אל"מ י', אמר בראיון בלעדי לוואלה!: "אנחנו תוקפים פה מטרות באלפים, עם מדיניות אש אגרסיבית שלא הייתה כמותה בעזה, ואנחנו פוגעים בכל תשתית טרור של הארגון שעשה את המעשים הנתעבים האלה. מה שקרה ביום שבת מחייב אותנו לכך".

מפקד מרכז האש התייחס לפרסומים ברשתות החברתיות והמודיעין שעולה מהפרסומים הגלויים אודות פעילי נוח'בה ומחבלים אחרים שהתרברבו ברצח אזרחים וחיילים ומעשי זוועה אחרים והבטיח: "כל המפקדים הבכירים שמנהלים את הארגון הנפשע הזה, אחד אחרי השני, שגם אם הם כמו עכברים נמצאים עכשיו באיזה מחבוא תת קרקעי - בסוף נגיע לכל אחד מהם. בין אם זה יהיה מהאוויר או מהקרקע".

מפקד מרכז האש של פיקוד דרום,אל"מ י'. דובר צה"ל
מפקד מרכז האש של פיקוד דרום,אל"מ י'/דובר צה"ל

על האפשרות שצה"ל יצא לתמרון קרקעי רחב היקף, מהגדולים שהיו ברצועת עזה, נגד פעילי החמאס וההנהגה הבכירה התחייב אל"מ י': "הדבר הזה יסתיים בתמונה אחת - צה"ל הולך להפיל את ארגון הטרור חמאס בעזה. אנחנו חייבים את זה לעצמנו וחייבים את זה למדינת ישראל".

מרכז האש בפיקודו של אל"מ' י', שהיה בעבר מפקד טייסת כלי טיס לא מאוישים, גויס באופן מלא כבר ביום שבת בבוקר כולל חיילי וקציני המילואים מכלל הזרועות והאגפים - בכדי לבנות את תמונת המצב ברצועת עזה ולהוביל תקיפות לראשונה בתוך שטח מדינת ישראל, בקו הגבול ולמעלה מ-7,000 תקיפות לאורך כל רצועת עזה נגד בכירים ופעילי חמאס וג'יהאד אסלאמי, תשתיות אזרחיות וצבאיות, מאגרי נשק ועוד.

בצמרת צה"ל שיבחו את הקמת תאי התקיפה והחקירה של מרכז האש שהצליחו להוביל מהלכים נרחבים לקיזוז יכולות והרג פעילים בלוחות זמנים קצרים, למרות ההפתעה המודיעינית ביום שבת בבוקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully