וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של לאור שנרצח במסיבת הטבע: "ראיתי את השם שלו על טיל והזדעזעתי. אל תנקמו בשמי"

עודכן לאחרונה: 18.10.2023 / 20:57

בנה של מיכל, לאור אברמוב בן ה-20, נרצח בטבח במסיבה ברעים. בסרטון שהפיצה ברשתות החברתיות יצאה נגד הקריאות להגיב בעוצמה בעזה. "אני מתחננת: עצרו את המלחמות וההרג של אנשים ותינוקות", ביקשה בדמעות. "שאף אימא נוספת לא תרגיש מה שאני מרגישה, אין בכך שום תועלת"

בווידאו: אמו של חלל במלחמה: ״ראיתי את השם של הבן שלי על טיל והזדעזעתי - אל תנקמו בשמי״/עורכות - שירה ארד ומאיה קניג. צילום - אבירם בר. מוסיקה - Idan Kupferberg - All is lost

הטבח ההמוני בדרום עורר זעם עצום שמחפש פורקן דרך קריאות לכתוש, לרסק או לשטח את רצועת עזה. בשם 1,300 המתים, בשביל המשפחות השכולות. אמו של לאור אברמוב שנרצח במסיבת הטבע, מיכל הלב, לא מוכנה שיעשו זאת "עבורה".

"קוראים לי מיכל, אני אימא של לאור שנרצח על ידי חמאס. הוא היה בן 20", היא אומרת בסרטון שהפיצה ברשתות החברתיות. ברקע תמונות מתחלפות של בנה. "אני מתחננת בפני העולם: עצרו את כל המלחמות, עצרו את ההרג של אנשים, של תינוקות. מלחמה היא לא הפתרון. היא לא איך שמתקנים דברים".

"המדינה שלי, ישראל, עוברת זוועות ואימה. אני יודעת שגם האימהות בעזה עוברות את זה", היא מוסיפה. "תעשו מה שביכולתכם. שכל העולם יתאחד וירפא את הילדים האלה, שלא יגדלו להיות שונאים, שיגדלו להיות אוהבים. אוהבים עדינים, כמו הענק העדין שלי", היא מבקשת, ומוסיפה בדמעות: "שיהיו להם חיים. שיגדלו ויגשימו את החלומות שלהם ויתחתנו עם הבחורה שאהבו".

אמו של חלל במלחמה: ״ראיתי את השם של הבן שלי על טיל והזדעזעתי - אל תנקמו בשמי״
18.10.23. עורכות - שירה ארד ומאיה קניג.  צילום - אבירם בר. מוסיקה - Idan Kupferberg - All is lost, באדיבות המשפחה
אמו של חלל במלחמה: ״ראיתי את השם של הבן שלי על טיל והזדעזעתי - אל תנקמו בשמי״ 18.10.23/באדיבות המשפחה, עורכות - שירה ארד ומאיה קניג. צילום - אבירם בר. מוסיקה - Idan Kupferberg - All is lost

בסרטון, מיכל מבקשת להעביר מסר למדינות הנלחמות ולאנשים בשני הצדדים. "הייתי שבורה בימים האחרונים, ואשאר שבורה לשארית חיי. אבל הצלחתי לנשום לרגע אחד ואני רוצה להשתמש בו כדי לדבר לעולם, כי אני שומעת קולות של אנשים שרוצים נקמה. שרוצים 'ללכת להרוג את המפלצות'. אני לא רוצה שאף אחד ינקום בשמי".

בשיחה עם וואלה!, סיפרה על קבלת בשורת מותו של בנה היחיד. "הגיעו אלינו לדלת ביום רביעי, לא אמרו לנו איפה מצאו אותו או מתי נרצח. אנחנו יודעים שהוא היה במיגונית עם עוד הרבה אנשים. ב-07:30 הוא שלח לאבא שלו הודעה שהוא בסדר - וזהו. זה הקשר האחרון. הוא הלך למסיבה עם חברה שגם היא נרצחה. לאור היה בן 20, תושב פרדס חנה. בשנה החולפת התגורר בכפר הנוקדים. "הוא היה ילד של מוזיקה ומסיבות, די-ג'יי", סיפרה עליו. "ילד ענק, 1.95, אבל הכי עדין, מתוק וביישן. לא מעורב מדי בענייני פוליטיקה, פשוט לחיות ולחגוג".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
לאור אברמוב. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
לאור אברמוב/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"התעוררתי יומיים אחרי הבשורה והבנתי שמדברים על לשטח את עזה. ראיתי תמונה עם טיל שכתבו עליו 'לזכר לאור אברמוב' והזדעזעתי. לא הייתי מסוגלת לשאת את זה", שיתפה. "רציתי להשתמש בכוח שלי כדי שאף אימא לא תרגיש מה שאני מרגישה, אין שום תועלת בלגרום לעוד אנשים להרגיש כמוני. מלחמה רק מובילה לעוד מלחמה. צריך לעצור ולהציל כמה שיותר חפים מפשע, מישראל ומעזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully