וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיקוד העורף אפשר לחזור ללימודים בגוש דן ובשפלה, העיריות בוחרות לחכות

עודכן לאחרונה: 17.10.2023 / 20:49

לפי ההנחיות, תתאפשר חזרה ללימודים פיזיים בכפוף להגבלות, אולם ברוב העיריות באזורים הרלוונטיים עדכנו את התושבים כי נכון למחר לא יתקיים שינוי. "הנחיות לחוד ומציאות לחוד", טען ראש העיר ראשל"צ, "היום נשמעו 6 אזעקות בעיר, הגיוני שייפתחו הלימודים?"

בווידאו: יירוט רקטה בשמי תל אביב/לפי חוק 27א לזכויות יוצרים

פיקוד העורף הודיע הערב (שלישי) כי בגוש דן ובאזור השפלה יוכלו לשוב ללימודים פיזיים, בכפוף להגבלות, אולם העיריות לא ממהרות לצאת מהזום. חלקן מפאת חוסר הזמן להתארגנות, אחרות בהחלטה שלא לקחת סיכונים מיותרים, ברקע השיגורים הנמשכים מרצועת עזה לעבר מרכז הארץ.

כך, ברחובות, לוד, רמלה, ראשון לציון, רמת גן, חולון, גבעתיים, רמת השרון, הוד השרון ויישובים נוספים עדכנו את התושבים כי אין שינוי בהנחיות, לפחות מחר. ברוב הערים יתקיימו לימודים בחינוך המיוחד בלבד והחזרה לשאר בתי הספר תתחיל רק בתחילת השבוע הבא.

הנחיות פיקוד העורף: חוזרים ללמוד במרכז ובחלקים מהצפון. פיקוד העורף, אתר רשמי
הנחיות פיקוד העורף: חוזרים ללמוד במרכז ובחלקים מהצפון/אתר רשמי, פיקוד העורף

"הנחיות לחוד ומציאות לחוד", כתב ראש העיר ראשון לציון רז קינסטליך. "משרד החינוך פרסם הערב כי באזור מרכז-שפלה, נבחנת האפשרות לחזרה הדרגתית ללימודים, בהמשך להודעת פיקוד העורף על הורדת ההתגוננות באזור. היום נשמעו שש אזעקות בראשון לציון. שש פעמים שכולנו היינו צריכים לרדת למקלטים או למרחב מוגן, האם הגיוני שבראשון לציון ייפתחו הלימודים? התשובה היא לא".

ראש העיר לוד יאיר רביבו כתב לתושבים כי "פיקוד העורף שגה כשהודיע הערב על חזרה ללימודים מחר בלי הערכת מצב בטחונית בשל החיסולים היום ולאור הגעת הנשיא ביידן מחר. ברגעים אלה אנו עושים הערכת מצב ולומדים את ההנחיות החדשות. בשעה 22:00 הערב נפרסם את ההחלטה, אך ככל הנראה מחר לא יהיו לימודים, ונודיע על חזרה מדורגת החל מיום חמישי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
זירת נפילת רקטה, ראשון לציון, 7 באוקטובר 2023. ראובן קסטרו
זירת נפילה בראשון לציון בתחילת במלחמה/ראובן קסטרו

"ראש העיר רחמים מלול החליט שלא לפתוח מחר את מסגרות הלימודים בעיר על מנת לשמור על ביטחון התלמידים. הלימודים יימשכו באופן מקוון בלבד כפי שנעשה בימים האחרונים", הודיעו ברחובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully