וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש השב"כ: "לא הצלחנו לספק התראה מספקת למלחמה - האחריות עלי"

עודכן לאחרונה: 27.11.2023 / 17:17

באיגרת לעובדי הארגון ובני משפחותיהם כותב רונן בר כי המתקפה לא סוכלה "למרות שורה של פעולות שביצענו", ואולם, הוא מוסיף, "יהיה זמן לתחקירים, עכשיו נלחמים". לדבריו, כבר ביום הראשון למלחמה הוקם מערך מיוחד להשבת החטופים. "אנחנו במלחמה, אין מגבלת גבול"

בווידאו: ההרס שהותירו מחבלי חמאס בקיבוץ נירים/מערכת וואלה!

ראש שב"כ רונן בר שיגר אמש (ראשון) איגרת לעובדי הארגון ובני משפחותיהם, שנפתחה בלקיחת אחריות. "למרות שורה של פעולות שביצענו, לצערי, בשבת לא הצלחנו לייצר התראה מספקת שתאפשר לסכל את המתקפה. כמי שעומד בראש הארגון - האחריות על כך היא עלי. יהיה זמן לתחקירים. עכשיו נלחמים".

בר הוסיף: "אנשינו גילו גבורה, עוז ורוח לחימה. הכוחות התפרסו בזירה ועברו מקרב לקרב, אל מול עשרות מחבלים. איבדנו עשרה מאנשינו הטובים ביותר, נפצעו רבים מאיתנו, אנשי השירות איבדו את קרוביהם. אינספור סיפורי גבורה, חתירה למגע ללא היסוס".

קישור למכתב המלא

ראש השב"כ רונן בר,שבוע הסייבר, אוניברסיטת תל אביב.. שבוע הסייבר, אוניברסיטת תל אביב, אתר רשמי
"מלחמה מסיימים בהכרעה ובשינוי המצב". ראש שב"כ רונן בר/אתר רשמי, שבוע הסייבר, אוניברסיטת תל אביב

בהמשך האיגרת כותב בר: "כלל עובדי הארגון הגיעו ליחידות, חפ"קים נפתחו, צוותים ייעודים הוקמו. כל מי שנשא נשק ירד להילחם. הלוחמים יוצאים לטקילה בסיום הלוויה, החוקרים מביאים מודיעין ממחבלים שנתפסו, הרכזים בשטח עברו מלחימה לאיסוף. המשולש המודיעיני חדור מטרה ומייצר מודיעין. כבר ביום הראשון ללחימה הקמנו מערך מיוחד, בשיתוף עם צה"ל, לאיתור, זיהוי וריכוז מאמץ להשבת חטופים ונעדרים, כמו גם צוותים ייעודיים שונים, על פי תכליות הלחימה".

בר מסכם: "אנחנו מצויים במלחמה, לא בסבב. סבב מנצחים בתמונת ניצחון ובשקט, מלחמה מסיימים בהכרעה ובשינוי המצב. אין מגבלת גבול, אין מגבלת זמן. עד הסוף. עובדי השירות פרוסים כעת בכל הארץ ומחוצה לה, מגינים עם צה"ל והמשטרה על הגבולות ומעבירים את המערכה בצורה מדורגת למגרש של היריב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully