וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האחים מושיקו ושלומי מוסקוביץ' הקימו חמ"ל סיוע ענק לזכר אמא נחמה

עודכן לאחרונה: 19.10.2023 / 13:33

וואלה! עושה סדר בכל יוזמות ההתנדבות לחיילים ולתושבי עוטף עזה שנמצאים בקו האש. החמ"ל של האחים מוסקוביץ' דואג להכל, החל מביגוד ציוד ומזון ועד לציוד רפואי וכסף - והכל לזכר אמא שלהם, נחמה, שכל חייה עזרה לאחרים

חמ״ל נחמה להצלה/באדיבות המצולמים

מושיקו ושמוליק, האחים מוסקוביץ', רק לפני חודשיים הקימו עמותה על שם אימם ז"ל, שמה נחמה. נחמה כל חייה עבדה בעיריית בני ברק בלשכת הרווחה, וניהלה את היחידה להתמכרות בסמים. מושיקו ושמוליק, הבנים שלה, החליטו להמשיך את דרכה ולהנציח את שמה. אחרי שהשיקו אמבולנס ללא עלות, כזה שדואג להסיע ולטפל במקרים של מחסור בכסף, ביטוח בריאות, או כשאין אמבולנסים זמינים מסיבה כלשהי, כשהחלה המלחמה ב-7 באוקטובר, הם מיד נרתמו למאמץ והקימו חמ"ל. איזה חמ"ל אתם שואלים? "חמ"ל הכל".

חגית זהבי ובני משפחתה, תושבי רמת גן תרמו לחמ"ל וילה של שתי קומות, שכל יום מגיעים אליה מעל 100 מתנדבים, שאורזים, שולחים לחיילים ולמשפחות כל מה שהם צריכים, החל ממוצרי מזון, ציוד, בגדים, הלבשה תחתונה, כובעי זיהוי למשטרה שעלו 25 אלף שקל, 21 תיקים לחיילים צ'ימידנים, תהילים, ציציות, לאזכרות ולוויות. וגם כסף ליוזמות של אנשים אחרים הם תורמים - לאחרונה הם תרמו 2000 שקלים לאוכל ושקי מזון לכלבים שבעליהם נרצחו בקיבוץ בארי ובעוטף, ליוזמה של מישהי אחרת.

האחים מושקוביץ, חמ"ל התרומות ברמת גן. באדיבות המצולמים
החמ״ל לזכר אמא נחמה. האחים מוסקוביץ׳/באדיבות המצולמים

עמותת נחמה והצלה לישראל לא צצה משום מקום. מעבר לרצון של האחים להקדיש אותה לזכר אמא שלהם, רקע של עזרה לזולת קיים גם אצלם. מושיקו מוסקוביץ היה מנהל אגף המבצעים באיחוד והצלה ועבד גם בקשרי הממשלה והכנסת בקידום יוזמות חקיקה למען רפואת החירום בארץ, קידם שיתופי פעולה מול גורמי החירום, ועוד.

"מדובר בפרויקט עצום שבו, בזכות תרומה כספית של אנשים טובים מהארץ ומחו"ל הצלחנו לשלוח מאות ארגזים בכל יום. יש הירתמות אדירה ואנשים טובים שמגיעים לשעות ובלילות כדי לסייע ולהרגיש שהם עושים משהו עבור המדינה. אני נדהם כל פעם מחדש. זה מה שנקרא אחים לצרה. עם ישראל מראה סולידריות חברתית וערבות הדדית. שנזכה תמיד לסייע גם בתקופות יפות וטובות".

ניתן להביא תרומות ישירות לחמ"ל ברחוב משה שרת 52 רמת גן, או לחשבון 055-9743788 בנק מרכנתיל- 0017 סניף - 0732 85847161 חשבון ע"ש נחמה והצלה לישראל

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully