וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

165 חיילי מילואים הגיעו לישראל בטיסה מיוחדת כדי להצטרף ללחימה

עודכן לאחרונה: 16.10.2023 / 14:16

הלוחמים ששהו במדינות דרום אמריקה הגיעו בטיסת חילוץ שיזמו קרן היסוד והקונסוליה בסאו פאולו: "ברגע שהגיע צו 8, היה ברור שצריך להגיע כמה שיותר מהר כדי להגן על המדינה"

165 לוחמים הגיעו בטיסת חילוץ מיוחדת מסאו פאולו כדי להצטרף ללחימה. אבירם חסון,
הלוחמים עושים את דרכם לישראל/אבירם חסון

מטוס חילוץ עם 165 לוחמים שקיבלו צו 8 נחת בישראל מסאו פאולו, ברזיל. החילוץ התקיים בתיאום עם נציגות ישראל במיאמי, הקונסוליה הישראלית בסאו פאולו, ובמימון קרן היסוד סאו פאולו וחברי הקהילה היהודית. בעזרתו 165 לוחמים ששהו במדינות דרום אמריקה ללא דרך להגיע ארצה, נחתו בישראל כדי להצטרף ללחימה.

165 לוחמים הגיעו בטיסת חילוץ מיוחדת מסאו פאולו כדי להצטרף ללחימה. אבירם חסון,
"היה ברור שצריך להגיע כמה שיותר מהר כדי להגן על המדינה"/אבירם חסון

מאחד הלוחמים שהגיעו ארצה במטוס לפנות בוקר נמסר כי "ברגע שקיבלתי צו 8 היה לי ברור שאני צריך להגיע כמה שיותר מהר להגן על המדינה שלי, אבל לא היה לי איך כי ביטלו את כל הטיסות. תודה לכל מי שסייע לי להצטרף לחברי הצוות שלי להילחם על הבית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
165 לוחמים הגיעו בטיסת חילוץ מיוחדת מסאו פאולו כדי להצטרף ללחימה. אבירם חסון,
יצטרפו ללחימה. שניים מהלוחמים עטופים בדגל ישראל/אבירם חסון

עדנה ויינשטוק-גבאי, מנכ"לית בפועל, קרן היסוד: "כמוסד לאומי שאמון בשגרה על גיוס כספים עבור עלייה וקליטה, חיזוק החברה הישראלית והקשר בין הקהילות היהודיות ברחבי העולם וישראל, קרן היסוד מרגישה אחריות אדירה לסייע לחברה הישראלית בעת חירום שכזו. תורמי קרן היסוד בעולם ממשיכים לחזק ולעטוף את תושבי הדרום, את החיילים שלנו, ואת כל עם ישראל, גם בשגרה ובמיוחד בעיתות מלחמה".

רפאל ארדרייך - קונסול כללי של ישראל בסאו פאולו: "הקונסוליה הישראלית בסאו פאולו יזמה וניהלה את מבצע חילוץ לישראלים ברחבי אמריקה הלטינית, וזאת לאחר מבצע חילוץ דומה שניהלה השגרירות בלימה, פרו. צוות הקונסוליה, עשה לילות כימים במבצע הזה. דאג לאסוף מידע על הישראלים בדרום אמריקה (בעזרת מטיילים ישראלים מתנדבים), לאגד אותם, לתאם ולהתקשר עם חברות ושדה התעופה, הרשויות בברזיל וממשלת מדינת סאו פאולו, ובעזרת תרומותיהם של הקהילה היהודית בסאו פאולו, שנאספו דרך קרן היסוד - ארגנו את מבצע החילוץ בהצלחה רבה, למרות קשיים רבים - לוגיסטיים ואבטחתיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully