וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלנט: "חשבנו בטעות שחמאס הוא הרע במיעוטו, אנו נלחמים על קיומנו"

שר הביטחון ביקר בבסיס זיקים, ושוחח עם תצפיתניות שאיבדו רבות מחברותיהן: "עמדתן בדברים שחיילות בישראל לא עברו מאז מלחמת השחרור. המשימה - לחסל את חמאס, המפלצת הזאת לא יכולה לחיות לידנו"

בווידאו: שר הביטחון יואב גלנט בביקור בבסיס זיקים/צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

שר הביטחון יואב גלנט קיים הערב (ראשון) שיחה עם תצפיתניות בחמ"ל של בסיס זיקים, בסמוך לגבול עם רצועת עזה. "אני יודע שעברו עליכן אירועים קשים מאוד מאוד", אמר לחיילות. "עמדתן בדברים שחיילות במדינת ישראל לא עברו מאז מלחמת השחרור. תפקדתן בתנאי קרב, חוויתן אובדן כבד. את הכאב הגדול שכולנו חווים, אתן מרגישות במיוחד, על חברות שלכן שנפלו ונחטפו".

לכל העדכונים מהמלחמה

גלנט, שנפגש גם עם לוחמי חטיבת גולני וכוחות השריון, הציג בפני התצפיתניות את מטרות המלחמה של צה"ל. "יש לנו משימה עכשיו - אנחנו צריכים לחסל את חמאס. מאוד פשוט. המפלצת הזאת לא יכולה לחיות לידנו. הם דאעש, וצריך להשמיד את התשתיות, להרוג את הפעילים ולחסל כל מה שקשור ברצחנות הזאת. חשבנו בטעות שחמאס זה הרע במיעוטו, אבל במציאות הוא הגרוע מכל".

שר הביטחון יואב גלנט בביקור בבסיס זיקים. אריאל חרמוני, משרד הביטחון, אתר רשמי
"קודם ננצח ואחר כך נפיק לקחים, ונראה מה עוד אנחנו צריכים לעשות". גלנט עם התצפיתניות/אתר רשמי, אריאל חרמוני, משרד הביטחון

גלנט הוסיף כי "אנחנו נלחמים על הקיום שלנו. לא במובן שחמאס ישמיד את המדינה, אלא במובן שאנשים צריכים להמשיך לגור כאן בארז, בכרם שלום, בנחל עוז ובנתניב העשרה. הם צריכים לדעכת שמדינת ישראל נותנת להם הגנה, ואם לא גרים בנחל עוז - גם לא גרים בתל אביב.

"זו מציאות שנכפתה על כולנו ועליכן כנשים צעירות, חיילות וקצינות, וזו מציאות לא פשוטה", סיכם שר הביטחון. "אני מעודד אתכן להמשיך לעשות את המוטל עליכן, כי עכשיו אתן בחזית. זה נפל במשמרת של כולנו. קודם ננצח ואחר כך נפיק לקחים ומסקנות, ונראה מה עוד אנחנו צריכים לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully