וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתה של גלי נרצחה, בעלה נחטף: "אני ארק דם עד שהוא יחזור"

עודכן לאחרונה: 15.10.2023 / 21:58

משפחת עידן התעוררה לקול התרעת הצבע האדום, הם רצו לממ"ד ודקות לאחר מכן המחבלים כבר דפקו על הדלת. בריאיון ללוסי אהריש בחדשות 13 אמרה האם כי הם ירו בדלת ופגעו בבתה, שחגגה יום הולדת כמה ימים קודם לכן. לאחר מכן חטפו את בעלה, וטענו שיחזירו אותו

בווידאו: הילדה יעל עידן משחזרת בריאיון את הרגעים בהם אחותה נרצחה ואביה נחטף בידי חמאס/באדיבות "שיחת היום עם לוסי האריש" חדשות 13

גלי עידן, שבתה מעיין נרצחה ובעלה, צחי, נחטף לעזה שחזרה היום (ראשון) את הרגעים שבהם המחבלים השתלטו על ביתה. "אנחנו התעוררנו מצבע אדום, מעיין צרחה לנו ורצנו לממ"ד, התחיל מטח מטורף, בחיים לא היה דבר כזה", סיפרה בריאיון ללוסי אהריש בחדשות 13. "נכנסנו לממ"ד, התחבקנו, דיברנו. הילדים מאוד נלחצו, אז ניסינו להרגיע אותם. אמרו שיש מחבלים שדופקים על דלתות. לא קיבלנו שום הודעה על זה מרשת הביטחון הקיבוצית, אבל כן אמרו להסתגר בבתים, לנעול את הממ"ד ולהיות שקטים".

כל העדכונים מהמלחמה

"ואז הם דפקו על הממ"ד ואמרו 'תפתחו' בעברית", סיפרה גלי. "הם לקחו איתם ישראלי, נער מהקיבוץ, לקחו אותו לדפוק על דלתות כדי שהוא יגיד שהוא צריך עזרה ויפתה אנשים לצאת החוצה. צחי מיד תפס את הידית של הדלת בכל הכוח, ואז מעיין באה לעזור. הייתה יריה, ראינו את הרשף של הכדור. צחי צעק 'מי נפגע מי נפגע', ואז הוא אומר 'לא, זאת מעיין'. הוא ניסה להחיות אותה, אבל הפציעה שלה הייתה אנושה. אחת הנחמות היחידות שלי זה שהיא לא סבלה. היא התבוססה בדם שלה, ילדה בת 18 שחגגה את היום הולדת שלה ארבעה ימים לפני".

לאחר מכן סיפרה גלי שהמחבלים הוציאו אותם מהממ"ד ואמרו כי הם לא ירצחו אותם. לדבריה, הם אמרו "אנחנו לא הורגים ילדים". בהמשך סיפרה על כך שהחמושים תיעדו את הנעשה בבית. "לא שמתי לב בכלל שמצלמים אותנו עד שהוא אמר לי להקריא, תפקדתי על אוטומט", אמרה. "ראיתי את הילדים ואת צחי שהיה שבור ומרוסק, הוא אחד האנשים הכי חזקים שאני מכירה, שום דבר לא פוגע בו. הוא היה הלום, מכוסה בדם. הם הבטיחו לנו שהם יחזירו לנו אותו. אני ארק דם עד שהוא יחזור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully