וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו למשפחות החטופים: שחרור יקיריכם הוא אחד מיעדי המלחמה

עודכן לאחרונה: 15.10.2023 / 19:46

בפגישה, שנערכה בבסיס פיקוד העורף שברמלה, המשפחות עדכנו כי מודעות למורכבות הבעיה, אך גם להזדמנויות מהימים האחרונים בסוגיית המשא ומתן לשחרור החטופים. כמה מהם סיפרו לוואלה! כי האווירה במקום הייתה מתוחה, וכי הרגישו שהנושא לא נמצא על סדר יומה של ההנהגה

בווידאו: הצהרת משפחות החטופים בתום הפגישה עם ראש הממשלה/ללא

ראש הממשלה בנימין נתניהו נועד היום (ראשון) עם ראשי מטה המשפחות להשבת החטופים והנעדרים וטען בפניהם: "שחרור יקיריכם הוא אחד מיעדי המלחמה".

כמה מבני משפחות החטופים שנכחו בפגישה סיפרו לוואלה! כי האווירה בפגישה הייתה "טעונה ומתוחה", והביעו את מורת רוחם מטיפול ההנהגה והצבא בנושא. בפגישה, המשפחות עדכנו כי מודעות למורכבות הבעיה, אך גם להזדמנויות מהימים האחרונים בסוגיית המשא ומתן לשחרור החטופים. עם זאת, לטענת חלק מהמשפחות - לא רק שלא עושים מאמץ להחזיר את החטופים, אלא שזה לא נושא שעל סדר היום.

גם בשידור מהדורת המטה להשבת החטופים באולפן וואלה! הביע יו"ר המטה את מורת רוחו מהטיפול בעניין וטען כי למשפחות עדיין "אין שום אינדיקציה למצב החטופים".

משפחות החטופים בפגישה עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו. 15 באוקטובר 2023. דוברות מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים, אתר רשמי
משפחות החטופים בפגישה עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו. 15 באוקטובר 2023/אתר רשמי, דוברות מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים

וואלה! תשדר מדי ערב בשעה 19:00 את שידורי מהדורת מטה המשפחות להשבת הנעדרים והחטופים, עם כל העדכונים למשפחות על הסטטוס הנוכחי, העשייה מאחורי הקלעים והסיפורים הקשים שממשיכים להתגלות. מדי יום יעלו עדכונים על הפעולות שנעשות.

המוקד של המהדורה ומטה המשפחות יהיה פעיל עד חצות והחל מעשר בבוקר ביום שלמחרת. ניתן ליצור קשר במספר 03-5477777, שם ממתינים במוקד מטה המשפחות שנפתח למען איסוף המידע במאגר מאובטח.

  • עוד באותו נושא:
  • מלחמת עזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully