וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוגרות התוכנית 'מסע' עם מיליוני עוקבים בעולם מתגייסות להסברה ישראלית

עודכן לאחרונה: 15.10.2023 / 14:51

קטורה אנדרסן, אינדיה פרסווד ומרגו טוויטו, שלוש בוגרות תוכניות מסע בישראל מארה"ב, מתגייסות להסברה ישראלית בתפוצות

קטורה, בוגרת מסע מורים שהגיעה לישראל כדי ללמד אנגלית בבתי ספר בישראל, מחזיקה בחשבון אינסטגרם פופולרי במיוחד עם יותר ממיליון עוקבים. בעברה, קטורה ניהלה קריירה מצליחה בהוליווד.

בימים רגילים, חשבון האינסטגרם של קטורה מוקדש לפרסום תוכן מתוך עולם הזוהר ממנו היא הגיעה, אבל בחודש האחרון קטורה בחרה לעשות עלייה. היא נמצאת כעת בביקור בארה"ב שהתחיל כשבוע לפני פרוץ המלחמה, "אבל אני חוזרת לארץ, בוודאי. זו הארץ שלי עכשיו, אין לי מקום אחר" היא אומרת.

חשבון האינסטגרם של קטורה מוקדש בימים האחרונים באופן בלעדי לחדשות מישראל, פרסום סרטונים, גם גרפיים, מתוך המתקפה הברוטלית של חמאס על אזרחים: "אני לא בישראל כרגע אז אני עושה מה שאני יכולה מרחוק. העולם צריך לדעת ולהתפלל עבור ישראל".

אינדיה פרסווד, בוגרת מסע שעשתה עלייה, מחזיקה בחשבון אינסטגרם של 40 אלף עוקבים. גם היא מנצלת את החשבון שלה למען ישראל, לרבות קריאות של ממש לאמריקאים לדחוק בחברי הקונגרס שלהם לתמוך בישראל באופן אקטיבי, עד כדי הצטרפות של ארה"ב ללחימה.

מרגו טוויטו, בוגרת תוכנית מסע קריירה, מחזיקה בחשבון אינסטגרם ולו קרוב ל-27 אלף עוקבים מכל העולם. כמו כן, היא מגישה פודקאסט פופולרי בנושא זוגיות בשפה האנגלית. "מבחינתי רק התחלתי לשתף כרגע, אני כמובן מתכוונת להמשיך לנצל את הפלטפורמה שלי לטובת ישראל".

בוגרי מסע תומכים בישראל. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
בוגרי מסע תומכים בישראל/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
בוגרות מסע בתמיכה בישראל. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
בוגרות מסע בתמיכה בישראל/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בישראל ישנם כרגע 5700 משתתפים מכל העולם, וכ-200,000 בוגרים בכל העולם. כולם חוו את ישראל האמיתית בדרכם ורובם עומדים לצד ישראל באופן אקטיבי ופועלים למענה, מקרוב או מרחוק.

ארגון מסע מחזיק בקבוצה של משתתפים ובוגרים רבים, חלקם בארץ וחלקם בכל העולם, דוברי שפות רבות, שנרתמו ונענו בשמחה ובהמון מוטיבציה לבקשת מסע לסייע לישראל ברשתות. הם והן מתעדים ומפיצים את האמת על המתרחש בישראל ללא הפסקה, מתוך מסירות, תחושת שליחות ורצון אמיתי לסייע בכל דרך למדינת ישראל ותושביה.

עופר גוטמן, מנכ"ל ארגון מסע: "אנו במסע מצאנו את עצמנו, כמו כל עם ישראל בארץ ובעולם, שבורי לב והמומים אל מול הברוטליות של חמאס כנגד אזרחי ישראל תמימים, גברים נשים וטף. ברגעים אלו יש לנו 5700 משתתפים בישראל, ועוד 200 אלף בוגרים מכל העולם ודוברי כל השפות. החלטנו להירתם למאמץ להסביר את המצב בישראל לעולם, בכך שאנחנו מעודדים את כלל המשתתפים והבוגרים לשתף מניסיונם בישראל והחוויות שלהם ברשתות השונות. ארגון מסע מתגייס, כמו כל האנשים הטובים של הארץ הזו, למאמץ למען ישראל חזקה. עם ישראל חי!".

sheen-shitof

עוד בוואלה

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סו

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully