וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושבי שדרות מתפנים: "לילדים קשה, חוששים מהמחבלים - אבל נחזור ובגדול"

עודכן לאחרונה: 15.10.2023 / 10:58

הפינוי של תושבי העיר החל ואוטובוסים פוקדים את המקום. "אנחנו חוששים מהירי", סיפרה מירי. עם זאת, היא מצהירה כי מדובר במצב זמני והיא תשוב: "נשקם את הכול". ומנגד, יש מי שמסרב לעזוב את עיר מושבתם: "לא נצא עד שהבנים יחזרו הביתה - אני לא עוזבת את שדרות"

בווידאו: התושבים האחרונים מפונים משדרות/יניר יגנה

אלפי תושבי שדרות מתפנים היום (ראשון) מהעיר למלונות בעקבות המטחים הבלתי פוסקים והוראות צה"ל. תושבים רבים כבר יצאו מהעיר ומי שנשאר צפוי להתפנות במהלך היום - ולשהות במלונות בים המלח, אילת וירושלים במשך שבוע. אוטובוסים יגיעו למקום ב-11:00 ויפנו את מי שאין ביכולתו להתפנות לבד. התושבים התבקשו לשהות בסמוך למרחבים המוגנים.

"היום אני יוצאת משדרות ונוסעת לחברה מעין גדי", סיפרה מירי קרני. "לילדים שלי כבר קשה להישאר גם בגלל הירי וגם בגלל החשש ממחבלים. אנחנו מפחדים מהגעת מחבלים לעיר ואנחנו מעדפים לצאת ממנה כרגע. אנחנו נחזור ובגדול לעיר ונשקם את הכול".

חיילים ולוחמים, זירת נפילת רקטה, תחנת מד"א שדרות, 12 באוקטובר 2023. ראובן קסטרו
"נחזור לעיר ובגדול", כוחות הביטחון בשדרות, השבוע/ראובן קסטרו
פינוי של תושבים מהעיר שדרות. 15 באוקטובר 2023. יניר יגנה
פינוי של תושבים מהעיר שדרות, היום/יניר יגנה

שבוע שעבר יצאו רבים מתושבי העיר אל המלונות וחלקם מימנו את השהות בעצמם. לאחר לחץ כבד שהפעיל ראש העיר אלון דוידי הוחלט לפנות את כל התושבים ולהאריך את שהותם של אלו שכבר פונו על ידי העירייה.

עם זאת, יש כאלה שלא מתכוונים לצאת ולהתפנות מהעיר. "אני נשארת בעיר ולא מתכוונת להתפנות או לצאת הפוגה", אמרה בתיה קטר. "הבנים שלי גיוסו בצוק איתן וגם אז לא יצאנו משדרות. לא נצא עד שהבנים לא יחזרו הביתה. אני לא עוזבת את שדרות ומסייעת לתושבים להישאר בעיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully