וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נחזור ונשקם הכל": לוחם כיתת הכוננות שנפצע בקרב על הקיבוץ במסר מרגש לחבריו

עודכן לאחרונה: 15.10.2023 / 8:54

יאיר ויזנר, תושב כרם שלום, נפצע קשה בקרבות מול מחבלי חמאס בניסיון להגן על קיבוצו ותושביו. "עשינו הכל כדי לשמור על החיים של כולם", אמר בסרטון ששלח לחבריו מבית החולים. "תזכרו שעשינו דבר גדול ונחזור ונמשיך לעשות אותו בשקט, בבטחה, באהבה ובחברות גדולה"

"אנחנו נחזור ונשקם הכל" הפציר יאיר ויזנר, לוחם מכיתת הכוננות של כרם שלום שנפצע קשה כשהגן על קיבוצו מחדירת מחבלי חמאס בשבת שעברה. "האור המיוחד של כרם שלום מאיר עכשיו בכל העולם - אור האחווה והעשייה המשותפת", המשיך ואמר בסרטון ששלח לחבריו לקיבוץ מבית החולים תל השומר שברמת גן.

"חברי כרם שלום, אחיי, מתגעגע אל כולכם", אמר בתיעוד ויזנר. "אוהב אתכם אהבת נפש ושמח שהצלחנו - כיתת הכוננות וכוח הצבא שהיה בקיבוץ, להציל אותו מציפורני המרצחים הנתעבים. האור המיוחד של כרם שלום בוקע מקצהה הדרומי של הארץ לעבר כל ישראל".

בית בקיבוץ כפר עזה, 14 באוקטובר 2023. אבי רוקח
בית בקיבוץ כפר עזה/אבי רוקח

"עשינו הכל כדי לשמור על החיים של כולם, מרגיש אתכם כמו במשפחה מאוחדת ומלוכדת, אוהב אתכם אהבת נפש", אמר ויזנר וספד לשני חברי הקיבוץ שנרצחו על ידי מחבלי חמאס: "כואב יחד אתכם את אובדנם של שני החברים שלנו, עמיחי וידידיה, שנפלו בהגנה על הקיבוץ". הוא סיכם את הסרטון, שוב, בהבטחה - כי הקיבוץ יחזור לימי הדרו: "תזכרו שעשינו דבר גדול ונחזור ונמשיך לעשות אותו בשקט ובבטחה באהבה ובחברות גדולה אוהב אתכם".

1,300 בני אדם נרצחו ו-3,000 נפצעו במתקפת הפתע של החמאס ביום שבת האחרון. מאות מחבלים חדרו מהרצועה לשטח ישראל במתקפה משולבת וטבחו באזרחים וחיילים בשורה ארוכה של יישובים ובסיסים בדרום הארץ, ובכמה מקומות נחשפו מעשי זוועה ואלימות מזעזעת כלפי הקורבנות. בין היתר, המחבלים רצחו מעל 250 בליינים בפסטיבל מוזיקה שנערך ברעים, הציתו בתים בכמה קיבוצים בעוטף עזה על יושביהם, והוציאו להורג אנשים מבוגרים, נשים וילדים. ארגוני חמאס והג'יהאד האיסלאמי הכריזו כי בידיהם כ-130 שבויים.

בנוסף, נורו אלפי רקטות בימים האחרונים לעבר ישראל. בתגובה, צה"ל פתח במבצע "חרבות ברזל", שכלל תקיפות נרחבות ברצועת עזה. אספקת החשמל והמים לרצועת עזה נותקה ובתוך ימים ספורים מלאי הדלק בעזה צפוי לאזול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully