וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שקרן", "אפס": נתניהו ביטל נאום מול חיילי מילואים לאחר שספג קריאות גנאי

עודכן לאחרונה: 14.10.2023 / 23:30

לפי דיווח בחדשות 12, ראש הממשלה הגיע לנאום מול חיילי מילואים לפני מספר ימים, אך ספג ביקורת והחליט לעזוב את המקום במהירות

ראש הממשלה בנימין נתניהו סייר בקיבוץ בארי וקיבוץ כפר עזה ונפגש עם לוחמים: ״מוכנים להמשך״/לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט לבטל נאום בפני חיילי מילואים ברגע האחרון, אחרי שספג קריאות גנאי מאחד החיילים, כך דיווח עמרי מניב מחדשות 12.

על פי הדיווח, נתניהו הגיע לפני מספר ימים לבקר חיילי מילואים של בוגרי פלס"ר ופלחה"ן צנחנים ומגלן, ולפני שנאם על הבמה, צעק אחד הנוכחים "שקרן", "אפס" ועוד קריאות עד שנתניהו החליט לעזוב את המקום במהירות.

ראש הממשלה בנימין נתניהו סייר בקיבוץ בארי וקיבוץ כפר עזה ונפגש עם לוחמים, 14 באוקטובר 2023. אבי אוחיון, לשכת העיתונות הממשלתית
נתניהו בביקורו בבארי, היום/לשכת העיתונות הממשלתית, אבי אוחיון

במהלך היום (שבת) סייר נתניהו בקיבוץ בארי ובקיבוץ כפר עזה, שנפגעו בצורה קשה ביותר אחרי הטבח הנורא שביצעו פעילי חמאס בתושבי המקום לפני כשבוע.

ראש הממשלה עבר בין הריסות הבתים, נפגש עם לוחמים וקצינים בשטח והביע את תמיכתו: "אנחנו בעוטף עזה, אבל מעכשיו נקרא לזה חבל התקומה", אמר נתניהו, שטרם נפגש עם תושבי האזור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ראש הממשלה בנימין נתניהו סייר בקיבוץ בארי וקיבוץ כפר עזה ונפגש עם לוחמים, 14 באוקטובר 2023. אבי אוחיון, לשכת העיתונות הממשלתית
נתניהו בביקורו בבארי, היום/לשכת העיתונות הממשלתית, אבי אוחיון

אמש, בהצהרה חריגה בערב שבת, התייחס נתניהו לצעדים הבאים במלחמה והצהיר: "זו רק ההתחלה, אנחנו נחסל את החמאס".

"היום כולנו מבינים שאנחנו נלחמים על הבית", אמר נתניהו לקראת היום השביעי ללחימה. "הבית של כולנו. ואנחנו נלחמים כמו אריות. החיילים, השוטרים, כוחות הביטחון, הרפואה וההצלה ואזרחי ישראל עם רוח ההתנדבות הכבירה. כולנו מגויסים. עוד רבות יסופר על מעשי הגבורה של אותה שבת ארורה. לעולם לא נשכח את מעשי הזוועה שעשו לנו. שוחחתי גם היום עם משפחות שאיבדו את יקירהן ועולמן חרב עליהם. לעולם לא נשכח את מעשי הזוועה של אויבינו, לעולם לא נסלח. אנחנו הולמים באויבנו בעוצמה חסרת תקדים. זאת רק ההתחלה. אויבינו רק התחילו לשלם את המחיר. לא אפרט את מה שיבוא בהמשך, אבל זו רק ההתחלה".

לדבריו של נתניהו, "אנחנו מגייסים לישראל תמיכה בינלאומית אדירה. נפגשתי היום עם מזכיר ההגנה של ארה"ב. אנחנו מבטיחים את המשך המלחמה עם עוד תחמושת ועוד אמצעי לחימה. נחסל את החמאס ונביא ניצחון אבל נסיים את המלחמה הזו חזקים יותר מאי פעם. אנחנו מבטיחים את המשך המלחמה. אם עוד תחמושת שמגיעה לארץ ועוד אמצעי לחימה, אנחנו נחסל את החמאס. אנחנו נביא ניצחון. זה ייקח זמן, אבל נסיים את המלחמה הזאת חזקים יותר מאי פעם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully