וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקדונלד'ס ישראל תורמת לחיילי צה"ל; מקדונלדס בעולם המוסלמי תורמת לרצועת עזה

עודכן לאחרונה: 15.10.2023 / 15:07

אחרי שהרשת הפופולרית הודיעה שתעניק 50 אחוז הנחה לחיילים ישראלים במדים - ואף תרמה מזון רב לכוחות הביטחון - המקבילות מטורקיה, כווית, סעודיה ופקיסטן הודיעו שיעניקו סיוע הומינטרי לתושבי הרצועה

מבצע חרבות ברזל: מקדונלד'ס. מקדונלד'ס,
תרומה של מקדונלדס ישראל לכוחות הביטחון/מקדונלד'ס

אחרי שמקדונלדס ישראל הודיעה שתעניק הנחה של 50 אחוז לחיילים במדים בכל סניפיה בארץ ותרמה מזון רב לכוחות הביטחון, רשתות מקדונלדס במדינות רבות הודיעו על סיוע לתושבי עזה, שנפגעו בעקבות הלחימה בדרום.

"אין כל קשר בין רשת מקדונלדס טורקיה לזו הישראלית", נכתב בהודעה הרשמית של רשת מקדונלדס טורקיה, שהודיעה שתעביר ציוד הומינטרי בשווי מיליון דולר. "מקדונלדס ישראל פועלת כישות נפרדת מהעסק שלנו ומקבלת החלטות עסקיות ללא קשר למקדונלדס טורקיה. אנו ארגון מסחרי, שמטרתו היחידה היא להגיש אוכל טוב לצד שירות מעולה. אנחנו לא עוסקים בשום פעילות פוליטית, אלא מחויבים לספק את החוויה המקיפה שכולם מכירים בכל מקום בעולם".

"אנו רוצים להודיע ​​לציבור התושבים במדינה כי החלטנו להעניק סיוע הומניטרי בשווי מיליון דולר לתושבי עזה, במיוחד לנשים, ילדים וקשישים".

"ראינו את התמיכה המאכזבת שלכם בישראל", השיב אחד הגולשים לפוסט של הרשת. "עכשיו אנחנו רוצים לראות גם מעשים, לא רק דיבורים. "כל מי שאוכל אצלכם, חוטא", כתב גולש אחר. "מאוחר מדי, גם אם תעניקו שני מיליון דולר לתושבי עזה זה לא יעזור לכם".

ההודעה הרשמית של מקדונלדס טורקיה

גם ברשת מקדונלדס כווית הודיעו שיעבירו סיוע לתושבי הרצועה. על פי ההודעה, ברשת יעבירו סיוע הומינטרי בשווי רבע מיליון דולר, כגם ברשת מקדונלדס סעודיה מתכוונים לסייע כלכלית. גם מקדונלדס פקיסטן התייחסה למחווה של הרשת הישראלית לחיילים, כשהודיעה רשמית: "מקדונלדס פקיסטן היא רשת עצמאית, שאינה קשורה לרשת הישראלית. אנחנו רוצים להמשיך להעניק אוכל טעים ללקוחותינו, ולא להתעסק בפוליטיקה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

ההודעה של מקדונלדס פקיסטן

  • עוד באותו נושא:
  • מקדונלד'ס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully