וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מי שיתקרב לגדר - ימות": צפו בחיסול המחבלים שניסו לחדור מלבנון

צה"ל פרסם את התיעוד מהאירוע ליד מרגליות מול כוח שהוכוון על ידי חיזבאללה. דובר צה"ל הזהיר והבהיר: "מטרת המבצע - הבסת חמאס"

בווידאו: תיעוד מחיסול חוליית המחבלים שניסתה לחדור לשטח ישראל מלבנון/צילום: דו"צ

ביומה השמיני של מלחמת עזה, ערך היום (שבת) דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי הצהרה תקשורתית וסיפר לציבור הישראלי על ההכנות לכניסה קרקעית בעזה ועל פעולות הצבא בשאר הגזרות בשעות הלילה.

"אנחנו מזהים מוטרדות גבוהה של חמאס מנטישת האזרחים, הוא לחוץ מפינויים כי יישאר ללא מגן אנושי", הסביר תא"ל הגרי. "מאות אלפי תושבים כבר פינו את האזור. אנחנו מציידים את כל הכוח של הצבא וערוכים בכל הזירות - צפון, דרום ומרכז. אנחנו ממוקדים בעזה, אבל צה"ל בפריסה רחבה ויכול לפעול בכל הזירות, אם יידרש לכך. הצבא ממוקד במטרות שהוצבו על ידי הדרג המדיני: הבסת ארגון חמאס וחיסול כל בכיריו. הארגון הזה לא ישלוט יותר בעזה, לא צבאית ולא מדינית".

על הגזרה הצפונית אמר: "מי שיגיע לגדר וינסה לחדור מלבנון לשטח ישראל - ימות".

דניאל הגרי דובר צה"ל. מערכת וואלה!, צילום מסך
"חשוב שלא תפריעו בסיכול הטרור - האחריות היא של צה"ל בלבד"/צילום מסך, מערכת וואלה!

לאור החשש לפעולות אזרחים המנוגדות לכוח במטרה לאבטח יישובים בגזרה, ביקש הגרי מתושבי יהודה ושומרון: "חשוב שלא תפריעו בסיכול הטרור - האחריות היא של צה"ל בלבד".

עוד אמר על הנעשה בגדה: "ביצענו הרבה מאוד מעצרים, סיכלנו פיגועים ונעצרו 220 מבוקשים. מעל 130 מהם אנשי חמאס. הלילה נעצרו 18 פעילי חמאס, ביניהם עדנאן עספור, בכיר חמאס בגדה, ובכיר נוסף בשם אחמד עוואד. הם מהווים חמאס מדיני. אני מדגיש ומנחה להישמע להנחיות מפקד פיקוד המרכז. האחריות על הצירים והיישובים הם של צה"ל בלבד, ואנחנו נמשיך לאכוף את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully