וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ותיקי הטייסת שבו לבסיס, וארגנו ארוחה מפנקת לחיילים: "להודות על העבודה המאומצת"

ותיקי טייסת מסוקי האפאצ'י 190 הגיעו לבסיס חיל אוויר בדרום הארץ, והעניקו לחיילים זריקת מורל: "היה חשוב לנו למקד את תשומת הלב בגף הטכני, שעובדים לילות כימים"

תקיפת מטרות ברצועת עזה במהלך מבצע "חרבות ברזל"/דובר צה"ל

אתמול (שישי) הגיעו ותיקי טייסת 190, טייסת מסוקי דיפנדר (להטוט) בעברה והיום טייסת אפאצ'י, לבסיס חיל האוויר בדרום הארץ. הוותיקים רצו להכיר תודה ולחזק את כלל חיילי הטייסת הנוכחיים, ארגנו עבורם ארוחת צהרים מפנקת, אותה הכינו הוותיקים.

ותיקי וותיקות טייסת 109 מארגנים ארוחה לחיילים. 13 באוקטובר 2023. ניר אטרצ'י, אתר רשמי
"היה לנו חשוב לחזק אותם מוראלית, ולמלא אותם בכוח"/אתר רשמי, ניר אטרצ'י

"חשוב היה לנו למקד את תשומת הלב בגף הטכני, שכולל מכונאים ומכונאיות, אנשי חימוש, אנשי אחזקה, אנשי מערכות אלקטרוניקה וקשר", סיפר ניר אטרצ'י, טייס לשעבר בטייסת, שהיה חלק מהיוזמה המשותפת, "אותם חיילים וחיילות עובדים לילות כימים בסבבי חימוש ואחזקה של מסוקי האפאצ'י, והיה לנו חשוב לחזק אותם מוראלית, ולמלא אותם בכוחות לימי הלחימה הנוספים הצפויים לנו".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ותיקי וותיקות טייסת 109 מארגנים ארוחה לחיילים. 13 באוקטובר 2023. ניר אטרצ'י, אתר רשמי
זריקת מורל. טייסת 109 לדורותיה/אתר רשמי, ניר אטרצ'י
ותיקי וותיקות טייסת 109 מארגנים ארוחה לחיילים. 13 באוקטובר 2023. באדיבות המצולמים
ותיקי הטייסת ומארגני היוזמה/באדיבות המצולמים

"אנחנו קבוצה של ותיקי טייסת 190, שכוללת מפקדי טייסות, טייסים, קצינים וקצינות , אנשי צוות אוויר בדימוס, ששירתו את הטייסת לתולדותיה", המשיך אטרצ'י וסיפר, "לאחר ששמענו שהטייסת הנוכחית, טייסת האפאצ'י , זקוקה לחיזוק ועידוד מורלי, לאחר שבוע של לחימה במהלכו בוצעו מאות גיחות ונורו מאות טילים ופגזים, הרמנו את הכפפה, התגייסנו והפקנו עבורם ארוחת צהרים מפנקת שכולה הכרת תודה לעבודה המאומצת. אנשי הגף הטכני לא נשארו אדישים, והביעו את הערכתם ליוזמה, לביצוע ולמאמץ. זו היתה גם הזדמנות מצויינת לשמוע מצוותי האויר הלוחמים על הגבורה , הנחישות והיוזמה שגילו בשעות הלחימה הרבות. בסיכומו של דבר, באנו לחזק ויצאנו מחוזקים!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully