וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר אדם שביזה את החטופות: "שמאלניות שנהנות עכשיו בעזה"

עודכן לאחרונה: 13.10.2023 / 18:34

לפי החשד הגבר העלה פוסט מסיט נגד החטופות בעזה - וזאת משום שלטענתו לקחו חלק פעיל בהפגנות נגד המהפכה המשפטית. הוא הועבר לחקירת המשטרה. גם המחשב הנייד והטלפון שלו נתפסו

בוידאו: תיעוד מתקיפות עמדות שיגור כלי טיס עוינים/דובר צה"ל

גבר בן 55 נעצר היום (שישי) בחשד שהעלה פוסט מסית ברשתות החברתיות - נגד החטופות בעזה. במודעה שעלתה לרשת נכתב: "רק לעדכן שיש כמה מהחטופות שהיו מתמידות בהפגנות. עכשיו הן נהנות מסקס פרוע בעזה". הגבר נעצר בחשד להסתה והועבר לחקירה. כמו כן נתפסו המכשיר הנייד שברשותו וכן מחשב שהיה בדירה.

במקביל, תושבת אילת בת 47 נעצרה גם היא בחשד להסתה והזדהות עם ארגוני טרור. לפי המשטרה החשודה הביעה אהדה ברשתות החברתיות עם ארגוני חמאס וחזבאללה וכן הזדהות עם תושבי עזה. "בין היתר היא פרסמה הודעות הסתה בהן השוותה אנשי ציבור לנאצים, הזדהות על נפילת חללי מערכות הביטחון ושמחה על הסלמת המצב הביטחוני", נמסר מהמשטרה. בית המשפט האריך את מעצרה עד ליום שלישי.

פוסט של תומך טרור נגד חטופות. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
פוסט של תומך טרור נגד חטופות/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

1,300 בני אדם נרצחו ו-3,000 נפצעו במתקפת הפתע של החמאס ביום שבת האחרון. מאות מחבלים חדרו מהרצועה לשטח ישראל במתקפה משולבת וטבחו באזרחים וחיילים בשורה ארוכה של יישובים ובסיסים בדרום הארץ, ובכמה מקומות נחשפו מעשי זוועה ואלימות מזעזעת כלפי הקורבנות. בין היתר, המחבלים רצחו מעל 250 בליינים בפסטיבל מוזיקה שנערך ברעים, הציתו בתים בכמה קיבוצים בעוטף עזה על יושביהם, והוציאו להורג אנשים מבוגרים, נשים וילדים.

ארגוני חמאס והג'יהאד האיסלאמי הכריזו כי בידיהם כ-130 שבויים. בנוסף, נורו אלפי רקטות בימים האחרונים לעבר ישראל. בתגובה, צה"ל פתח במבצע "חרבות ברזל", שכלל תקיפות נרחבות ברצועת עזה. אספקת החשמל והמים לרצועת עזה נותקה ובתוך ימים ספורים מלאי הדלק בעזה צפוי לאזול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully