וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתגובה למודעה המבזה קשישה חטופה: צה"ל אטם פיצריה בחווארה

עודכן לאחרונה: 13.10.2023 / 4:57

במודעה שפורסמה אמש ברשתות החברתיות הופיע תצלום של הקשישה מסמנת "וי", ככל הנראה תחת אילוץ פעילי חמאס - לצד תמונה של פיצה. אלוף פיקוד מרכז הורה על אטימת בית העסק במיידי. אמש, עשרות מתיישבים מחו בדרישה "לפוצץ את החנות"

צה"ל אטם פיצריה בחווארה בתגובה לפרסום מודעה המבזה חטופה, 13 באוקטובר 2023/ללא

כוחות צה"ל אטמו הלילה (שישי) פיצריה בחווארה, בתגובה למודעה מלגלגת שפרסם בית העסק על קשישה שנחטפה לעזה. הפעולה התבצעה בהוראת אלוף פיקוד מרכז שהורה על אטימת בית העסק באופן מיידי.

במודעה, שפורסמה אמש ברשתות החברתיות, מופיעה קשישה ישראלית שנחטפה עם פרוץ מלחמת "חרבות ברזל" לרצועת עזה. בה, היא נראת מסמנת "וי", צילום שלפי הדיווחים אולצה לבצע על ידי פעילי חמאס.

אמש, עם פרסום המודעה, עשרות מתיישבים מגב ההר בשומרון הגיעו להפגנת מחאה במקום בדרישה "לפוצץ את החנות". בהמשך, פנה ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן לגורמים בצה"ל בדרישה "להרוס באופן מיידי את הפיצריה של הנאצי החלאה בחווארה". עוד הבהיר דגן: "מדובר במחבל שזרק אבן ופצע תושב יצהר ופצע אותו קשה".

פיצריה בחווארה השתמשה בתמונה של אישה מבוגרת שחטף החמאס לרצועת עזה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
פיצריה בחווארה השתמשה בתמונה של אישה מבוגרת שחטף החמאס לרצועת עזה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

לדבריו, "מי שמפרסם פוסט שלועג לניצולת שואה ששבוייה במקום הקשה ביותר הוא לא אנושי, הוא נאצי וחלאה מהסוג הגרוע ביותר. מדינת ישראל צריכה לשמור על זקיפות הקומה שלה ולהרוס באופן מיידי את המקום שמעודד פגיעה באופן המזוויע ביותר באזרחי מדינת ישראל. זה מינימום של שמירה על הכבוד הלאומי" מוסיף דגן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully