וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא הנבזות: פיצריה בחווארה פרסמה תמונה מלגלגלת של קשישה שנחטפה לעזה

עודכן לאחרונה: 12.10.2023 / 22:58

הפיצריה פרסמה את תמונתה של קשישה, בצילום שחמאס אילץ אותה לעשות בו סימן "וי". בתגובה הגיעו עשרות מתיישבים מגב ההר בשומרון להפגנת מחאה בדרישה "לפוצץ את החנות". ראש המועצה האזורית שומרון: "להרוס את הפיצריה של הנאצי החלאה בחווארה"

מבצע חרבות ברזל: קיבוץ ניר עוז בעוטף עזה, לאחר מתקפת חמאס/הודיה חברוני

פיצריה ביישוב הפלסטיני חווארה פרסמה הערב (חמישי) ברשתות החברתיות מודעת פרסום מלגלגת, ובה תמונתה של קשישה ישראלית שנחטפה בפרוץ המלחמה לרצועת עזה. בתמונה היא נראית מסמנת "וי", צילום שעל פי הדיווחים אולצה לבצע על ידי חמאס. עשרות מתיישבים מגב ההר בשומרון הגיעו להפגנת מחאה במקום בדרישה "לפוצץ את החנות". כוחות צה''ל הוקפצו למקום

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן פנה באופן דחוף לאלוף פיקוד מרכז יהודה פוקס, ומח"ט שומרון אל"מ שמעון סיסו בדרישה: "להרוס באופן מיידי את הפיצריה של הנאצי החלאה בחווארה". עוד הבהיר דגן: "מדובר במחבל שזרק אבן ופצע תושב יצהר ופצע אותו קשה.

פיצריה בחווארה השתמשה בתמונה של אישה מבוגרת שחטף החמאס לרצועת עזה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
התמונה שפרסמה הפיצריה בחווארה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

לדבריו: "מי שמפרסם פוסט שלועג לניצולת שואה ששבוייה במקום הקשה ביותר הוא לא אנושי, הוא נאצי וחלאה מהסוג הגרוע ביותר. מדינת ישראל צריכה לשמור על זקיפות הקומה שלה ולהרוס באופן מיידי את המקום שמעודד פגיעה באופן המזוויע ביותר באזרחי מדינת ישראל. זה מינימום של שמירה על הכבוד הלאומי" מוסיף דגן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully