וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתונה בצל המלחמה: עדן ומעיין הפכו לבעל ואישה בחצר הרב

עודכן לאחרונה: 12.10.2023 / 16:50

חתונתם של מעיין פנקר ועדן אלגרבלי, שהייתה אמורה להיערך בחדרה, נדחתה ואז הגיעה היוזמה המרגשת של הרב יוסי מייכור שתרם את ביתו, וצעירים מהיישוב שימשו כמלצרים, והמקום הוצף במאכלים וגם בתזמורות

מבצע חרבות ברזל: קיבוץ ניר עוז בעוטף עזה, לאחר מתקפת חמאס/הודיה חברוני

תושבי חריש, שהוקמה בשנת 2017 והוכרזה כעיר בשנת 2022, אומרים שהם לא זוכרים חופה מרגשת כזו, כפי שנערכה אמש (רביעי) השבוע בחצרו של הרב יוסי מייכור, מיום הקמת היישוב והכל בצילה של מלחמת "חרבות ברזל".

שני תושבי חריש, מעיין פנקר ועדן אלגרבלי, היו אמורים להתחתן באולם בחדרה ביום שלישי בערב בנוכחות 400 מוזמנים, אך החתונה נדחתה בשל הוראות פיקוד העורף.

הרב מייכור, שהכיר את הכלה שלמדה אצלו בעבר באולפנה, הציע לערוך את החופה בחצרו וההתגייסות של כלל התושבים היתה מדהימה. עובדי העירייה בהוראת ראש העיר יצחק קשת, ועשרות מתושבי היישוב התנדבו מייד לקיים את החופה כהלכתה.

מעיין ועדן התחתנו בחריש בזמן המלחמה. עיריית חריש,
הרב הציע לערוך את החופה בחצרו. מעיין ועדן בחופתם בחריש בזמן המלחמה/עיריית חריש

"אנשים שלא הכרנו באו במיוחד לשמח אותנו"

"האולם לא הסכים לדחות או לבטל והיינו בלחץ רב והאווירה הייתה מתוחה"' מספרת מעיין. "ההורים התחילו לדבר עם אנשים ואז הרב הציע לנו את החצר שלו. המשפחה והבנות שלו אמרו לנו שאין לנו מה לדאוג והם אירגנו הכל בשיתוף עיריית חריש והתושבים הנפלאים כאן. לאירוע הגיעה המשפחה המצומצמת משני הצדדים, שלי ושל בן זוגי וכמובן ההורים שלנו, חגית וכפיר פינקר ושפרה ואדם אלגרבלי. מדהים שרוב האורחים האחרים היו אנשים וילדים מחריש, ומהישובים הסמוכים שלא הכרנו ובאו במיוחד לשמח אותנו. גם ראש עיריית חריש יצחק קשת הגיע ובירך בהתרגשות אותנו ואת המשפחה".

יצחק קשת, ראש העיר: "זו מצווה חשובה לשמח חתן וכלה. התרגשתי לראות אותם מאושרים למרות הנסיבות המיוחדות, לשמוח איתם בשמחתם ולקחת חלק ברגע המאושר בחייהם. אני מודה מכל הלב לתושבי העיר ולעובדי העירייה שעשו הכל כדי שהשמחה תהיה שלמה. מזל טוב!"

הרבי יוסי מייכור שאירח את הזוג, מספר ששמחות רבות נערכות בחצרו, כולל החתונה הראשונה בימי הקורונה, של בתו נעמה עם בן זוגה, דביר רוזנר. הבת השנייה, טוהר קראוטמהר, הייתה אחראית על קיום הארוע. "חריש היא עיר שבה חיים בצוותא חרדים, דתיים וחילוניים. והיה מרגש לראות את ההתגייסות", אומר הרב. "היו כאלו שעיצבו את החופה המדהימה, בני נוער שהתגייסו כמלצרים, להקה של כליזמרים ונגנים נוספים, והתושבים לא הפסיקו לשלוח לכאן אוכל, עוגות ומטעמים מכל הבא ליד. עד שאמרנו שיותר אי אפשר לקבל. חשוב לציין שאת העוגות שנשארו שלחנו לחיילים בדרום וקיבלנו מהם פידבקים שהם נהנו מהן מאוד".

מעיין מסכמת: "כל הנתינה והאהבה שקיבלנו מאנשים הייתה מאוד מרגשת. אני מאחלת לכל אזרחי ישראל להיות חזקים ומקווה שמצב הרוח של כולם לא ייפול בגלל המצב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully