וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מהממים!": כך היו נראים היום קליאופטרה מלכת מצרים ואוגוסטוס קיסר

9.11.2023 / 0:02

קליאופטרה נחשבה מהיפות, חכמות ומתוחכמות שבמלכות העולם ההיסטוריות - אבל איך היא הייתה נראית אילו חיה בתקופתנו המודרנית? וכמה לוהט היה אוגוסטוס קיסר? השחזור של הפנים שלהם זכה לשבחים: "מוצלח יותר ממה שנטפליקס ניסתה לעשות"

טריילר לסדרת הדוקו-דרמה "המלכה קליאופטרה"/Netflix

אז מתברר שקליאופטרה ואוגוסטוס היו לוהטים! ככה לפחות עולה מדמויותיהם של המלכה המצרית והקיסר ששופצו ושודרגו למראה של אישה וגבר מודרניים בני ימינו.

חובבי היסטוריה נדהמו לגלות את הלוק החדש שהעניקו למלכת מצרים קליאופטרה השביעית, כשהתאימו אותה לעידן המודרני - ויש הטוענים שהיא נראית הרבה יותר טוב מנסיונתיה הלא מוצלחים של נטפליקס. פלטפורמת הסטרימינג העלתה סדרה על קליאופטרה מוקדם יותר השנה ורבים לא היו מרוצים ממנה. כעת הם משבחים את התמונות החדשות של "קליאופטרה המודרנית".

אחרים שיבחו את "המחקר המצוין" שנערך על קליאופטרה, כשבתגובות לסרטון טענו שהוא מדויק הרבה יותר מהניסיון של נטפליקס. בתמונות החדשות נראית אישה בעלת פנים יפות, כהת שיער ועיניים חומות.
"לראות אותה ככה אחרי הסדרה של נטפליקס זה כל כך מרתק ואני פשוט אוהב את ההיגיון שמאחורי כל החלטה שקיבלתם כשעבדתם על זה. בתור מצרי, אני מודה לכם על כיבוד ההיסטוריה", כתב אחד בתגובות. אחר הוסיף: "זה פי 100 יותר מדויק, אינפורמטיבי ומהנה מהסדרות בנטפליקס". שלישי כתב: "וואו, יש יותר עובדות היסטוריות ועוד הרבה מה ללמוד על קליאופטרה האמיתית בסרטון הזה בן 9 הדקות, מאשר כל הסדרות בנטפליקס".

כך הייתה נראית היום קליאופטרה:

גם פניו של הקיסר הרומי, אוגוסטוס, שוחזרו והותאמו למאה ה-21 והתוצאה - כפי שתיארה זאת אחת בתגובות - "הוא לוהט כמו דניאל קרייג". פניו המשוחזרות של הקיסר הרומי, ששלט ברומא 57 שנה עד שנת 14)הראו כיצד היה נראה מי שרדף את המלכה קליאופטרה לו היה חי בימינו. בתמונות החדשות מוצג אוגוסטוס קיסר עם שיער חום עשיר, כאשר דגמים של פסלים שלו נחקרו וסייעו להפוך אותו לקיסר מודרני ומעודכן.

אוגוסטוס, שנולד בשם גאיוס אוקטביוס והיה אחיינו ובן טיפוחיו של יוליוס קיסר, הוא הקיסר הראשון שהותיר את חותמו על תרבות האימפריה הרומית. הוא הביא לעוצמה צבאית שסללה את הדרך לתבוסתה של קליאופטרה, אם כי הוא התקשה לבסס יורש שיתפוס את כס המלוכה. מילותיו האחרונות לכאורה דרשו מסובביו "מחיאות כפיים" לפני מותו. כעת, מאות שנים לאחר מותו, נחשף שחזור של פניו כפי שהיה נראה בימינו.

עוד בנושא:
איך היו נראים היום ואן גוך, ז'אן ד'ארק, יוליוס קיסר ודוד המלך?

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

וכך היה נראה היום אוגוסטוס קיסר:

התאמת אוגוסטוס לעידן המודרני, אם כך, התבררה כשונה מתיאורים קודמים. לפי Royal Studios Now, רוב ההופעות של אוגוסטוס בעידן המודרני הציגו אותו עם שיער בלונדיני. כאן הוא מקבל צבע שיער כהה יותר. "נראה שברור שאוגוסטוס היה נאה למדי וכנראה לא שונה מדי במראהו מהתיאורים הרבים שלו", כתב אחד ואחר הוסיף: "איזה איש יפה היה אוגוסטוס". אחרת סיכמה: "בכנות, הוא מאוד חתיך בסטנדרטים של היום. עבודה מדהימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully