וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס ירה לכיוון חיפה; התרעות שווא על חדירת כלי טיס לצפון

עודכן לאחרונה: 11.10.2023 / 21:54

מטוסי קרב הוזנקו לאזור, וצה"ל הנחה את תושבי חיפה וצפונית לה להישאר בקרבת מרחבים מוגנים. לא זוהו נפילות או נפגעים. מוקדם יותר, אזעקות נשמעו מהגליל ועד הגולן בעקבות חשש לחדירת כלי טיס מלבנון, שנשלל בהמשך, כמו גם חשש לחדירת מחבלים למעלות תרשיחא

בווידאו: חשש לנפילת טילים באזור חיפה/צילום: יואב איתיאל

חמאס ביצע הערב (רביעי) ירי רקטי מרצועת עזה לאזור חיפה, לראשונה מפרוץ המלחמה. מטוסי קרב הוזנקו לאזור, ובצה"ל הנחו את תושבי חיפה והאזורים הצפוניים לה להישאר בקרבת מרחבים מוגנים. לא זוהו נפילות בשטח ישראל ולא דווח על נפגעים.

מוקדם יותר הערב, אזעקות חוזרות נשנות נשמעו מהגליל ועד הגולן, והתריעו בפני חשש לחדירת כמה כלי טייס מלבנון. החשש נשלל בהמשך על ידי צה"ל, כמו גם חשש לחדירת מחבלים למעלות תרשיחא.

תיעוד חיזבאללה של ירי נ"ט אל עבר נגמ"ש צה"ל בצפון. לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ירי טיל נ"ט לעבר נגמ"ש בצפון, השבוע/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

בעקבות האירועים, בבית החולים רמב"ם בחיפה והעמק בעפולה הודיעו על כניסה למצב חירום. מוקדם יותר היום, בשל החשש להסלמה, פונו מאושפזים בבתי חולים בצפון לבתי חולים במרכז. כמו כן, ארגון חיזבאללה לקח אחריות על ירי הנ"ט שבוצע לעבר נגמ"ש בגליל המערבי, ובצה"ל הודיעו על היערכות להתחממות בגזרה הצפונית.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
כוחות בכוננות בצפון הארץ- יום הלחימה השני במלחמת חרבות הברזל. Ayal Margolin, פלאש 90
כוחות צה"ל בצפון, השבוע/פלאש 90, Ayal Margolin

דובר צה"ל אישר הבוקר כי מתחילת הלחימה, נרצחו ונפלו יותר מ-1,200 חיילים ואזרחים וכן יותר מ-3,000 נפצעו. במהלך הלילה תקף צה"ל מאות מטרות ברצועה. לפי דיווחים רבים, הופצץ ביתו של ראש הזרוע הצבאית של חמאס, מוחמד דף, ואחיו ובני משפחה נוספים נהרגו. במקביל, חוסלו כמה מחבלים ומשרד הבריאות בעזה עדכן כי מספר ההרוגים בגזרתם עומד על 1055 בני אדם.

הערב, מסר ביידן בהמשך להצהרתו אמש, בה הביע תמיכה מלאה בישראל, כי שוחח פעם נוספת עם ראש הממשלה נתניהו. עוד חידד פעם נוספת את עמדת ארצות הברית, וטען: אין הצדקה לטרור, והטרור שראינו כאן הוא מעבר לכל גבול. התמיכה שלנו בישראל בלתי מעורערת ואנחנו מגבים את ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully