וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחרור מיידי, טיפול רפואי והתערבות בין לאומית: רשימת הדרישות של משפחות החטופים

עודכן לאחרונה: 11.10.2023 / 21:04

במהדורת מטה המשפחות להשבת הנעדרים והחטופים, הציבו המשפחות רשימת דרישות לממשלה ומנהיגי המדינות השכנות: "שחרור מיידי של כלל בני הערובה, זה פשע מלחמה ונגד האנושות"

שחרור מיידי, טיפול רפואי והתערבות בין לאומית: רשימת הדרישות של משפחות החטופים/מערכת וואלה!

חמישה ימים חלפו מאז תחילת המלחמה ביום שבת בבוקר, בו נרצחו, נחטפו ונותרו נעדרים רבים בעקבות מתקפת הטרור הרצחנית בעוטף עזה. במהדורת מטה המשפחות להשבת הנעדרים והחטופים, הציבו הערב (רביעי) רשימת דרישות לממשלת ישראל ומנהיגי המדינות השכנות באזור.

ראשית ומעל הכל, שחרור מיידי של כלל בני הערובה - בני הערובה החטופים, האזרחים והחיילים כאחד. שנית, פתיחת מסדרון הומניטרי לאספקת תרופות וציוד נדרש, כאשר כל בני הערובה, שחלקם גם חולים כרוניים, פצועים וקשישים, ייבדקו על ידי רופא. המשפחות ביקשו גם התערבות וסיוע של ראשי ומנהיגי המדינות השכנות לטובת השחרור המיידי של החטופים.

דרישות מטה משפחות החטופים והנעדרים. ללא, מערכת וואלה
המשפחות דורשות מעל הכל שחרור של כל בני הערובה/מערכת וואלה, ללא

וואלה! תשדר מדי ערב בשעה 19:00 את שידורי מהדורת מטה המשפחות להשבת הנעדרים והחטופים, עם כל העדכונים למשפחות על הסטטוס הנוכחי, העשייה מאחורי הקלעים והסיפורים הקשים שממשיכים להתגלות. מדי יום יעלו עדכונים על הפעולות שנעשות.

המוקד של המהדורה ומטה המשפחות יהיה פעיל עד חצות והחל מעשר בבוקר ביום שלמחרת. ניתן ליצור קשר במספר 03-5477777, שם ממתינים במוקד מטה המשפחות שנפתח למען איסוף המידע במאגר מאובטח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully