וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחתו של סומקואן מתאילנד מבקשת: השיבו אלינו את גופתו במהרה

עודכן לאחרונה: 12.10.2023 / 0:08

סומקואן פנסה-ארד, בן 39 שעבד בישראל בחקלאות, נרצח בשבת על ידי מחבלים מעזה. מלבדו, לפחות 19 אזרחי תאילנד נוספים נהרגו ו-14 נחטפו. "זה האובדן הגדול של חיי", אמר אביו

בווידאו: צה"ל מכניס תקשורת זרה לתעד את האסון בכפר עזה/רויטרס

בפעם האחרונה שנופאר פנסה-ארד דיברה עם בנה, קולות ירי ופיצוצים נשמעו ברקע, והוא אמר לה להישאר חזקה אם יקרה לו משהו. "אמרתי לו: אל תדבר ככה, הלב שלי יתנפץ לרסיסים אם לא תשוב", סיפרה.

למחרת, בנה סומקואן פנסה-ארד, אזרח תאילנד בן 39, נרצח במתקפת הטרור בישראל, שאליה הוא הגיע כדי לעבוד במטע פירות ולשלוח כסף למשפחתו, המתמודדת עם חובות.

חבריו לעבודה סיפרו למשפחתו ביום ראשון שהוא נורה למוות בידי מחבלי חמאס. לא לגמרי ברור היכן בדיוק הוא נרצח.

"לאבד את בני' זה האובדן הגדול ביותר בחיי", אמר אביו, חרבואן פנסה-ארד, כשהוא שעון על כhסא בעוד נופאר ישבה קרוב אליו, אוחזת בתמונתו של בנם ומוחה דמעות.

נופאר פנסה-ארד מתאבלת על בנה, סומקואן פנסה-ארד, אזרח תאילנד שנרצח במתקפת הטרור בישראל. Thomas Suen, רויטרס
נופאר פנסה-ארד (מימין) עם תמונה בנה, סומקואן/רויטרס, Thomas Suen

לא רציתי שבני יילך (לישראל) כי המדינה הזו נמצאת במלחמה. חששתי שהוא יאבד את חייו", אמר חרבואן, "אבל הוא לא הקשיב. היה עליו לדאוג למשפחתו ולשמח אותה. הוא אמר שמשלמים שם טוב".

סומקואן הוא אחד מ-30 אלף אזרחי תאילנד, רובם מאזור צפון מזרח המדינה, שעובדים בחקלאות בישראל, כך לפי נתונים של ממשלת תאילנד. עד כה, משרד החוץ בבנגקוק אישר כי 20 אזרחי תאילנד נרצחו ו-14 נחטפו במהלך המתקפה. כ-5,000 אזרחי תאילנד מנסים לשוב לביתם.

עוד בוואלה!

"גיהנום טהור. ראינו איך פיסת גן העדן שלנו נשרפה עד היסוד"

לכתבה המלאה

בכפר באן סונג וואנג בצפון-מזרח המדינה, שממנו מגיע סומקואן, נאספו משפחות רבות מחוץ לביתו כדי לתמוך בהוריו האבלים. למחרת, כמה קרובים וחברים ליוו את אמו נופאר למקדש המקומי, כדי שתתפלל בעבור בנה.

"זו מסורת, לבוא למקדש כשאנחנו מתאבלים כדי למצוא נחמה ולהביא מנחות כדי לכבד את נשמתו של הבן שלי", היא אמרה, כורעת ברך בידיים שלובות על רצפת המקדש, כשסבחבה נזירים מזמרים ברכות.

"היינו רוצים לקבל את גופתו בחזרה מהר ככל האפשר, כדי שנוכל לקיים את מצוות הדת והמסורת שלנו", הוסיף האב חרבואן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully