וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם ישראל במיטבו: כ-10 אלף הגיעו ללוויה של ברונה ולאנו

העולה מברזיל נרצחה בטבח ברעים ומשפחתה המצומצמת ביקשה שיגיעו אנשים כדי להשלים מניין. ההודעה נגעה לליבם של המוני ישראלים שהתייצבו לאירוע כואב ומרגש בבית העלמין ירקון. בקשה נוספת: להגיע לשבעה של סגן אלינה פרבוסדובה בחיפה

בווידאו: תיעוד של החורבן שנותר אחרי הטבח במסיבת הטבע ברעים/צילום: יותם רונן

עם ישראל מתאחד בימים קשים אלה ודוגמה נוספת לאחדות הזו ניתן היה למצוא הערב (שלישי) בבית העלמין ירקון, שם הובאה למנוחות ברונה ולאנו. ברונו, עולה חדשה מברזיל שנרצחה בדם קר בטבח הנוראי במסיבה ברעים, הייתה בארץ עם אמה ואחותה, ולאור זאת ביקשה המשפחה שמי שיכול יגיע ללוויה כדי שיהיה מניין.

הבקשה

הבקשה הזו נגעה בלבם של רבים. מניין? כמות עצומה המוערכת בכ-10 אלף ישראלים הגיעה ללוות את ברונה בדרכה האחרונה ולהעניק כבוד לסטודנטית לתקשורת ולסוציולוגיה ואנתרופולוגיה באוניברסיטת תל אביב, שרובם כלל לא הכירו לפני כן. אנשים החנו רכבים מרחק קילומטרים מבית העלמין והחלו לצעוד ברגל, רק כדי להיות נוכחים בלוויה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

והתגובה המרגשת

מקרה דומה יש בחיפה, שם יושבת שבעה משפחתה של סגן אלינה פרבוסדובה, קצינה בת 23 ששירתה במחוז דרום של פיקוד העורף ונרצחה במלחמה. על פי בקשות ברשתות החברתיות, הבית ריק ואיש לא מגיע. "מי שנמצא בחיפה, תיכנסו לחמש דקות, לתת חיבוק ולשמוע", ביקשו.

הכתובת: שדרות רוטשילד 29, קרית אליעזר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully