וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלנט ללוחמים: "שחררתי את כל המעצורים, תהפכו על חמאס את הגלגל"

שר הביטון סייר בעוטף עזה, שיבח את הכוחות בשטח והדגיש: "אתם ראיתם בעיניים מול מה אנחנו נלחמים - מול חיות אדם - דעא"ש של עזה. השתלטנו על הגזרה, עוברים להתקפה מלאה"

בווידאו: דובר צה"ל מתייחס לסוגיית החטופים ולהודעת פיקוד העורף על הצטיידות במזון ומים/צילום: דובר צה"ל

שר הביטחון יואב גלנט סייר היום (שלישי) בעוטף עזה. השר גלנט הגיע למפקדת אוגדת עזה במחנה רעים וקיים הערכת מצב עם מנכ"ל משרד הביטחון האלוף (במיל') אייל זמיר, מפקד פיקוד הדרום האלוף ירון פינקלמן, מפקד האוגדה תת-אלוף אבי רוזנפלד ומפקדי החטיבות המפקדים על הכוחות בשטח.

בהמשך הגיע שר הביטחון לקיבוץ בארי, סייר בין הבתים ובסמוך לחדר האוכל של הקיבוץ, נפגש עם לוחמי שלדג, צנחנים ויחידות נוספות שלחמו בגזרה ושיבח אותם על פעולתם. "לחמתם באומץ רב ופעלתם ברוח צה"ל, בדיוק כפי שצריך לפעול. עמדתם בגבורה בקו הראשון, פגעתם במחבלים רבים והצלתם חיים. אתם ראיתם בעיניים מול מה אנחנו נלחמים - מול חיות אדם - דעא"ש של עזה.

"בזכות הפעולה ההרואית שלכם במשימת הגנה, תהיה לכם את הזכות לשנות כאן את המציאות. אתם ראיתם את המחירים, ואתם תזכו לראות את המהפך. החמאס רצה שינוי בעזה, זה ישתנה ב-180 מעלות ממה שחשב. הם יצטערו על הרגע הזה - עזה לא תחזור להיות מה שהייתה".

שר הביטחון יואב גלנט בסיור בעוטף עזה. ., אתר רשמי
"מי שבא כדי לערוף ראשים, לרצוח נשים, ניצולי שואה – אנחנו נחסל אותו בשיא הכוח". יואב גלנט/אתר רשמי, .

גלנט המשיך: "אני ראיתי הרבה לוחמים ואני מבין מה עבר עליכם. כלוחם שראה חברים שנופלים בקרב אני מבין את העצב, את הכעס. לא יהיה מצב שילדים ישראלים נרצחים בשדות והחמאס ימשיך להתקיים, שחררתי את כל המעצורים - הורגים את כל מי שנלחם בנו, משתמשים בכל האמצעים.

"מי שבא כדי לערוף ראשים, לרצוח נשים, ניצולי שואה - אנחנו נחסל אותו בשיא הכוח וללא פשרות. מה שראינו ביישובים היה טבח, בקרבות - אתם ניצחתם. אנחנו סומכים עליכם ובזכות צה"ל מדינת ישראל מתקיימת. אנחנו נחזור לכאן, לבארי, בעוד כמה חודשים, והמצב יהיה אחרת. אנחנו ניישב את הקיבוץ עד המטר האחרון, ומה שהיה בעזה לא יהיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully