וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במועצת שער הנגב תוקפים: יום רביעי ללחימה - והממשלה והצבא עדיין לא נותנים מענה

עודכן לאחרונה: 10.10.2023 / 21:47

ימים לאחר הירצחו של ראש המועצה אופיר ליבשטיין, במועצה העבירו ביקורת חריפה על הרשויות וטענו כי "מאז שבת אנחנו אנחנו תחת מתקפה רצחנית. הממשלה לא נותנת את מענה, ההתנהלות מול הצבא הזויה". עוד טענו: "רואים אותם באולפנים מצטלמים, אולי בגלל זה אין להם פניות"

בווידאו: תיעוד: לוחמי מג"ב מחסלים חוליית מחבלים בצומת שער הנגב/צילום: דוברות משטרת ישראל

מנכ"ל מועצה אזורית שער הנגב ששכלה עם פתיחת הלחימה את ראש המועצה שלה, אופיר ליבשטיין, שנפל בקרב מול מחבלים, העבירה היום (שלישי) ביקורת חריפה על הממשלה והצבא, וטענה לחוסר מענה.

"מאז שבת בבוקר אנחנו נמצאים תחת מתקפה רצחנית באירוע הקשה ביותר שידענו כקהילה וכמדינה", אמר ליאור ניסקי, מנכ"ל המועצה. "לצערי גם היום, היום הרביעי ללחימה, אנחנו מרגישים שממשלת ישראל לא נותנת לנו את המענים שאנו זקוקים להם. ההתנהלות מול הצבא, מול משרד ראש הממשלה ומול משרדי הממשלה הזויה ומקשה עלינו בניהול האירועים", הוסיף.

בהמשך, הוסיף וטען: "אני רואה את שרי הממשלה ודובר צה"ל באולפני הטלוויזיה, מצטלמים מהשטח בדברי חיזוק. ייתכן שבגלל זה אין להם פניות עבורנו".

אופיר ליבשטיין. ללא, פלאש 90
אופיר ליבשטיין, ראש מועצת שער הנגב שנפל בקרב מול מחבלים/פלאש 90, ללא

עוד הוסיף ושיבח את המתנדבים מרחבי הארץ. "אנחנו פועלים עם מלוא היכולות שלנו בעזרת העובדים המדהימים שלנו ואנשים טובים שמתנדבים אצלנו. במהלך היום אנחנו עוסקים בניהול האירועים, ובלילה בגיוס כספים מיהדות העולם בכדי לדאוג לכל הצרכים של הקהילות שלנו" טען.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully