וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התיעודים מוכיחים: חמאס הוציא להורג ארבעה חטופים בבארי

עודכן לאחרונה: 10.10.2023 / 16:52

בחינת סרטונים שעשו CNN וושינגטון פוסט מצאה התאמה בין ארבע גופות לבין תושבים שהוצעדו מהקיבוץ במהלך הפלישה. לא ברור מה עלה בגורלו של אדם חמישי שנראה בסרטון הראשון

חמאס מצעיד חטופים לפני הוצאתם להורג בקיבוץ בארי, 7 באוקטובר 2023. רשתות חברתיות, צילום מסך
החטופים שהצעיד חמאס לפני הוצאתם להורג/צילום מסך, רשתות חברתיות

לפחות ארבעה חטופים ישראלים הוצאו להורג על ידי חמאס בבארי - כך עולה מניתוח סרטונים שעשו רשת CNN וושינגטון פוסט. בסרטונים שפורסמו אחרי הפלישה ביום שבת, נראו מחבלים מובילים את החטופים אל אזור הגבול עם עזה, שזוהו בהמשך כמי שגופותיהם פזורות בנקודה דומה.

ניתוח הסרטונים הראה כי לחטופים ולגופות היו בגדים ותסרוקות זהים. בסרטון הראשון נראה אדם חמישי, ולא ברור מה עלה בגורלו. קיבוץ בארי היה אחד ממוקדי הטבח הקשים ביותר במתקפה של חמאס, ויותר ממאה מתושביו נרצחו.

חמאס, יחד עם הג'יהאד האסלאמי, מחזיקים בחטופים רבים בעזה. שני הארגונים טוענים שיש בידיהם 130 ישראלים, בהם גם קצינים בכירים, בעוד שבישראל טרם מסרו נתונים רשמיים. חלק מהחטופים כוללים ילדים, נשים, מבוגרות ופצועים, ובהם גם יש אזרחים זרים.

אתמול דווח בסוכנות הידיעות רויטרס כי קטאר ומצרים מנסות לתווך בין ישראל לחמאס כדי לאפשר את שחרורן של של שבויות תמורות אסירות פלסטיניות, אך בירושלים מיהרו להכחיש. ראש הלשכה המדינית של חמאס, אסמאעיל הנייה, אמר היום כי השיחות על חילופי שבויים יתחילו רק בתום המערכה.

מתחילת המלחמה, הקטלנית ביותר בין ישראל לחמאס אי-פעם, נרצחו יותר מ-900 ישראלים ונפצעו אלפים, בנוסף לשבויים הרבים. בעזה, שחווה את התקיפות המאסיביות ביותר שידעה, דווח על יותר מ-700 הרוגים בנוסף לאלפי פצועים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully