וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הריאיון המביש: מנכ"ל משרד רה"מ מתנצל

עודכן לאחרונה: 10.10.2023 / 12:06

יוסי שלי אמר אמש כי מסיבת הטבע תרמה רבות לכאוס. בהבהרה שפרסם היום הוא חזר בו. "אם התבטאתי בחוסר רגישות או שבטעות הובנתי לא נכון - אני מתנצל מעומק הלב", נכתב בהודעה מטעמו שפורסמה ע"י לשכת רה"מ: "דבריי התייחסו לביקורת על משך זמן זיהוי הגופות"

ראיון עם מנכ"ל משרד ראש הממשלה יוסי שלי, 9 באוקטובר 2023/באדיבות חדשות 12

מנכ"ל משרד ראש הממשלה יוסי שלי התנצל היום (שלישי) על דבריו בחדשות 12, שם אמר כי מסיבת הטבע ברעים, שבו נרצחו יותר מ-260 בני אדם, "תרמה רבות לכאוס".

יוסי שלי, מצודת זאב, תל אביב, 8 בנובמבר 2022. ראובן קסטרו
יוסי שלי, מצודת זאב, תל אביב, 8 בנובמבר 2022/ראובן קסטרו

"אני מבקש להבהיר את דבריי בהתייחס למסיבה. בשום פנים ואופן לא התכוונתי שהמבלים תרמו לתוצאות האירוע הטרגי", נכתב בהודעה מטעמו של שלי שפורסמה על ידי לשכת רה"מ. "הצעירים שחגגו, ביניהן בת דודתי לורי האהובה שנרצחה, חגגו כפי שעם ישראל צריך לעשות בחג".

עוד נכתב בהודעה: "דבריי התייחסו לביקורת על משך זמן זיהוי גופות הנרצחים ולקושי בזיהויים.בגלל מספר הנרצחים הרב, הקושי להגיע לגופות בעיצומה של לחימה, הזמן הרב שנדרש לאסוף את הגופות, ותהליך הזיהוי המורכב בגלל מצבן - נדרש הקמת מערך יעודי, גיוס אנשי מקצוע רבים והעברת החלטת ממשלה שתאפשר זיהוי באמצעות מאגר ביומטרי. כל אלה פעולות שאורכות זמן והביאו שתהליך הזיהוי יתארך. אם התבטאתי בחוסר רגישות או שבטעות הובנתי לא נכון - אני מתנצל מעומק הלב".

בריאיון אמש אמר שלי: "נכון, היה מה שקרה ביום שבת, היה גם את המסיבה הזאת שתרמה תרומה בלתי מבוטלת לכאוס הזה. אני לא מאשים, אבל לפעמים, כשזה תנאים מצטברים שגורמים...".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully