וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאשים את הבליינים ומתרץ בשביל השרים: הראיון האומלל של מנכ"ל משרד רה"מ

עודכן לאחרונה: 9.10.2023 / 23:41

יוסי שלי אמר בראיון לחדשות 12: "היה מה שקרה ביום שבת, היה גם את המסיבה הזו שתרמה תרומה בלתי מבוטלת לכאוס הזה". הוא אמנם הרגיש שעבר את הגבול והוסיף "אני לא מאשים", אבל ההצטדקות "לפעמים, כשזה תנאים מצטברים"... לא היתה טובה מההאשמה

ראיון עם מנכ"ל משרד ראש הממשלה יוסי שלי, 9 באוקטובר 2023/באדיבות חדשות 12

מנכ"ל משרד ראש הממשלה יוסי שלי האשים הערב בראיון בחדשות 12 את מסיבת הטבע ברעים בתרומה לאובדן השליטה סביב מתקפת חמאס ביום שבת. "נכון, היה מה שקרה ביום שבת, היה גם את המסיבה הזאת שתרמה תרומה בלתי מבוטלת לכאוס הזה. אני לא מאשים, אבל לפעמים, כשזה תנאים מצטברים שגורמים...".

מנכ"ל משרד ראש הממשלה יוסי שלי בראיון לחדשות 12, 9 באוקטובר 2023. חדשות 12, אתר רשמי
יוסי שלי בראיון בחדשות 12/אתר רשמי, חדשות 12

המראיין אמר לשלי: "הממשלה הזאת והצבא הזה נתפסו עם המכנסיים למטה. את זה אנחנו יודעים לתחקר אחר כך, אבל אחרי שהדבר הזה קרה, אתם הפקרתם לחלוטין כל מערך.


המראיין ענה לשלי: "כבר בשבת בשעה 12:30 כינסתי את פורום המנכ"לים. כל המנכ"לים של המשרדים. מנכ"לים התפקיד שלהם זה לעשות. שרים זה מדיניות. כינסתי אותם, נפתחו כל החמ"לים, כל משרד, כל אחד פתח, בדקו את המלאים, איזה צוותים יש בבתי חולים, ואחרי זה גם חילקנו את זה לפורומים. הפורומים הכלכליים, פורום אנרגיה. מה יהיה עוד שלושה ימים? יהיה גז בישול או לא? מישהו צריך לטפל בזה.

הוא נשאל למה אנשים צריכים לקחת אחריות על מערך של תרומות ולא המדינה. "המדינה פועלת ביתר שאת. אנחנו עושים את כל מה שצריך. כל מה שאמרת - אני חייב לכפור בזה. זה לא קיים. נכון שפה ושם מתקשרים אנשים, גם אליי. אני אומר לך, זה שביום הראשון התקשרו מהסלולרי אנשים...".

"גם היום", קטע אותו המראיין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

ח"כ נעמה לזימי מהעבודה כתבה ב-X בתגובה לראיון של מנכ"ל משרד רה"מ: "המסיבה תרמה לכאוס??? לא הפקרות הדרום ועוטף עזה? לא גדר פרוצה? לא העברת כל אוגדת עזה לאיו"ש? לא שתיקת הממשלה והעומד בראשה יממה? המסכנים האלו נטבחו בלי סיכוי בגלל המחדל הכי גדול שהיה מאז קום המדינה.
הופקרנו. חרפה שלא תמחה".

ח"כ ולדימיר בליאק מיש עתיד כתב ב-X בתגובה לראיון: "אני לא יודע עם כמה משפחות הנעדרים דיבר מנכ"ל משרד ראש הממשלה. אני דיברתי ביומיים האחרונים עם עשרות. ושמעתי את הכאב ואת הייאוש. אז אני לא שואל כרגע מדוע כל מערך ההיערכות לחירום של מדינת ישראל קרס וקציני 433 צריכים להקים מאפס את מוקד המשפחות. המשפחות אכן מוסרות את המידע למוקד 105, אבל ברוב המוחלט של המקרים לא מקבלות שום מידע על גורלם של יקיריהם. הזיהוי מאוד איטי, חסרות מערכות דיגיטליות וכל המנגנון נמצא רק בהתהוות. ושוב - הדם רותח, אבל אכן זו לא העת להאשמות ולמסקנות. עוד נגיע לזה, כי עכשיו חייבים לסייע לאזרחים ולנצח במלחמה.אבל אפשר לפחות היום לומר את האמת לציבור?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully