וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגינים שרפו את דגל ישראל בניו יורק, עימותים בוושינגטון

עימותים ברחבי ארה"ב: מפגינים פרו פלסטיניים צעקו "מוות לישראל" ושרפו את הדגל, שריפות דגלים גם באירלנד ובאוסטרליה, בוושינגטון נרשמו התכתשויות אלימות, עצרת תמיכה ענקית בישראל באוניברסיטת קולומביה. צפו

סטודנטים מאוניברסיטת קולומביה במפגן תמיכה בישראל/יחצ

המתיחות בין תומכי ישראל לתומכי החמאס עלתה שלב גם בארצות הברית. ההפגנות המרובות יצרו לא מעט עימותים, וגם שריפת דגל ישראל במנהטן.

מאות מפגינים פרו פלסטיניים רעולי פנים התגודדו כשהם צועקים "מוות לישראל". קבוצה גדולה של שוטרים הפרידה בינם לבין מפגינים תומכי ישראל, כשבמהלך ההפגנה הם הוציאו את דגל ישראל, גזרו אותו, שרפו אותו ודרכו עליו. גם בדבלין ובסידני נראו שריפות דגלים.

בבוסטון נרשם אירוע דומה, אלא ששם המפגינים דרכו על דגל ארצות הברית. בוושינגטון התחממו העניינים עד כדי מהלומות בין הצדדים.

קהילת הסטודנטים היהודים והישראלים בניו יורק התאגדו יחד באוניברסיטת קולומביה להדליק 900 נרות נשמה לזכר הנרצחים. רבים מהסטודנטים חוזרים עוד הלילה בטיסות לישראל. לא נשארה עין יבשה כשמאות הנוכחים, סטודנטים מכל העולם, התפללו ושרו עם ישראל חי ו"התקווה". בטקס נכחו מאות אנשים ביניהם נשיאת אוניברסיטת קולומביה מינוש שפיק ודיקני הפקולטות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully