וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ הטלגרם הפופולרי בעזה: אל תפרסמו שמות מחבלים - צה"ל מפציץ את ביתם

עודכן לאחרונה: 10.10.2023 / 7:57

הערוץ GAZA NOW ביקש מעוקביו להימנע מפרסום פרטי המחבלים שחדרו לישראל וכאלה שנותרו בחיים בטענה שפרסום שמם מוביל לתקיפת הבית שלהם ברצועה: "מידע חינם לכיבוש הישראלי"

צה"ל תוקף מבנים במרכז רצועת עזה, 08 באוקטובר 2023/צילום: דובר צה"ל

ערוץ הטלגרם GAZA NOW, אחד הערוצים הפופולריים בקרב תושבי רצועת עזה בטלגרם, קרא לגולשיו שלא לפרסם תמונות ושמות של לוחמי חמאס בטענה כי הפרסום מוביל להפצצת ביתם של הלוחמים.

ההודעה בערוץ הטלגרם של GAZA NOW. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ההודעה בערוץ הטלגרם של GAZA NOW/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"אם אתם רואים תמונה של לוחם התנגדות המעורב בעימותים בתוך השטחים הכבושים שלנו, נא לא לשתף כל מידע עליו. גם אם הוא נהרג בתוך השטחים הכבושים שלנו, אין לפרסם את תמונתו או לפרסם את שמו. יש גורמים רשמיים שאחראיים לכך. פרסום תמונתו ושמו נותן מידע חינם לכיבוש הישראלי. באחד המקרים, פעילים פרסמו את שמו של לוחם ודקות לאחר מכן, הכיבוש הפציץ את בית משפחתו", נכתב בהודעת הערוץ.

צה"ל תקף הלילה ברחבי הרצועה יותר מ-200 יעדים בחאן יונס ובשכונת רימאל בלב הרצועה. "אנחנו בלמעלה מ-36 שעות של תקיפות", אמר הבוקר דובר צה"ל. מאות טונות של פצצות ברצועה. בכל מקום שיש בו שבב של מודיעין על מחבלים נופלות פצצות. כל חמ"ל, כל עמדה, אנחנו מחריבים אותם. כל מהלומה זה עשרות כלי טיס. יש כל הזמן תקיפות ברצועה. הרצועה לא שקטה. יש גם ארטילריה. סדר גודל כל ארבע שעות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully