וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוהו 3 שיגורים מלבנון לישראל, 5 פעילי חיזבאללה נהרגו בתקיפות צה"ל

עודכן לאחרונה: 9.10.2023 / 22:25

לאחר אירוע חדירת המחבלים, צה"ל תקף מטרות חיזבאללה בלבנון. בעקבות התגובה, שוגרו פצצות מרגמה לעבר יישובי הצפון. באירוע מוקדם יותר היום נפצעו 7 בני אדם, אחד מהם במצב קשה ואדם נוסף במצב קשה

בווידאו: חשש לחדירות מחבלים מלבנון לשטחי ישראל/לפי סעיף 27א לזכויות יוצרים

שלושה שיגורים של פצצות מרגמה זוהו הערב (שני) מלבנון לשטח ישראל, במקביל דווח על חמישה פעילי חיזבאללה שנהרגו בתקיפות ישראליות. חיזבאללה הזהיר כי הירי היה רק תגובה ראשונה על הרג אנשיו. צה"ל תקף באזור לבנון, בעקבות אירוע חדירת המחבלים לגליל המערבי. בסך הכול פונו שבעה פצועים מהאירוע לבתי החולים, בהם אחד אנוש עם פגיעה בחזה, אחד קשה, שלושה בינוני ושניים קל.

כל העדכונים על המלחמה

מוקדם יותר היו חדרו מחבלים חמושים חדרו בין עראמשה לקיבוץ אדמית שבגליל המערבי, תושבי היישובים במרחק של עד ארבעה ק"מ מהגבול נדרשו לשהות במרחבים מוגנים. שלושה מהמחבלים חוסלו, מרדף התנהל אחרי שני מחבלים נוספים, כשקיים חשש שאחד מהם נמלט חזרה ללבנון.

חשש לחדירות מחבלים מלבנון לשטחי ישראל
09.10.23. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
זירת חדירת המחבלים בצפון/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

לאחר מכן, תקפו כלי טיס תקפו שלוש עמדות צבאיות של חיזבאללה, שתיים מהן עמדות תצפית והשלישית עמדה המשמשת את כוחות ארגון הטרור בחירום. על פי הפרטים הידועים, מספר המחבלים שחדרו הוא בין 10 ל-12, בשתי חוליות, ייתכן גם שהמחבלים התפצלו לשתי חוליות אחרי כניסתם, וההתקלויות עמם התבצעו בשתי זירות באזור עראמשה. עדיין מחפשים אחר שני מחבלים נוספים. גורם בחיזבאללה הכחיש שהארגון היה מעורב בהתקפה, ומאוחר יותר לקח הג'יהאד האסלאמי אחראיות. שני שיגורי מרגמות בוצעו מלבנון, רק אחת מהן נפלה בשטח ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully