וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצל בנס ממסיבת הטבע: "פתאום ראיתי רכב לפניי מתפוצץ מאר-פי-ג'י ועף באוויר"

עודכן לאחרונה: 9.10.2023 / 20:52

למזלו של רותם סובלמן, בן 28 מהקריות שהיה בין החוגגים ברעים, הוא היה "מספיק שפוי כדי לרוץ לאוטו ולא להתמהמה". הוא נסע צפונה ואז נקלע לזירת יריות, שבמזל לא פגעו בו. משם הצליח להגיע לאשדוד והתחבא במקלט. עד עכשיו הוא לא יודע מה עלה בגורל רבים מחבריו

בווידאו: "עדותו של רותם סובלמן שנמלט מהמסיבה ברעים"/צילום: חן וושדי

רותם סובלמן, בן 28 מהקריות, הצליח להימלט ממסיבת הטבע ברעים שבה נטבחו כ-260 חוגגים. "הגעתי לשם בסביבות 02:00", הוא סיפר, "אירוע המוני, הרבה אנשים מכל הארץ, לפחות 4,000-3,000 ומתוכם אני מכיר 1,500.

לדבריו, פתאום הופסקה המוזיקה: "הורידו אותנו לרצפה ואמרו שיש הפצצות. ידעתי איפה אני על המפה ושדברים כאלה קורים. אף אחד לא חשב מה יהיה".

סובלמן סיפר ש"90% מהאנשים שם לא היו במצב של לעלות על ההגה". לדבריו, "אני למזלי הייתי שפוי מספיק כדי לרוץ לאוטו ולא להתמהמה. למזלי היינו מהראשונים שהצליחו לצאת ושמתי וייז צפונה. המשטרה כיוונה אותי לכביש מסוים שלא ידעה מה יהיה בו. אני נוסע ופתאום רואה רכב לפניי מתפוצץ מיריות אר-פי-ג'י, עף באוויר".

רותם סובלמן. חן וושדי, אתר רשמי
פתאום הופסקה המוזיקה. רותם סובלמן, בן 28/אתר רשמי, חן וושדי

בשלב זה, מספר סובלמן, הוא הסתובב בחזרה. "הם יצאו מהצדדים של הכבישים ומחוררים מכוניות. במזל לא פגע לי כדור באוטו. אני מזגזג כדי לא לפגוע באנשים שנפלו לכביש". הוא ראה מכוניות ממשיכות לכיוון שממנו הגיע. "צעקתי להם מהחלון לא לנסוע לשם. רק חלקם שמעו. ראיתי ארבעה טנדרים עם רעולי פנים ורובים לידי".

סובלמן מספר שנסע עד שהגיע לאשדוד, ושם התחבא במקלט. "מה שראיתי שם לא נורמלי", הוא מספר, "מכל פינה, מכל חור. ואנשים חסרי אונים. חברים שלי נתקעו שם בקיבוצים עד הערב. יש הרבה שאני לא יודע מה איתם. יש לי חבר שהיה איתי על הקו בזמן שהרכב שלו מקבל כדורים, ואין כוח אחד שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully