וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר ניצל, אחיו אלעזר נעדר: "עברתי בכל מקום, אין לו זכר"

עודכן לאחרונה: 9.10.2023 / 19:54

האחים מאיר ואלעזר סמואלוב מאשדוד נמלטו ממסיבת הטבע ונתקלו במחבלים. האחים נפצעו ומאיר יחד עם אזרח נוסף הצליחו להיחלץ אחרי שאלעזר נפגע ולא הגיב. מאז, משפחת סמואלוב מנסה לדלות כל פיסת מידע על האח הנעדר: "מצאתי את הרכב עם סימני הפגיעה, אבל אלעזר לא היה שם"

בווידאו: חיפושים אחרי אלעזר סמואלוב: כך נראה הרכב אחרי מתקפת המחבלים/לפי סעיף 27א לזכויות יוצרים

האחים מאיר ואלעזר סמואלוב מאשדוד, בני 24 ו-22, השתתפו במסיבה ליד קיבוץ רעים. כששמעו את האזעקה הראשונה על ירי טילים החליטו להתקפל. השניים רצו לרכב ונמלטו מהמקום. כעבור כמה דקות של נסיעה בכביש, כמה עשרות מטרים לפני צומת שער הנגב, החל הגיהנום. אש נפתחה עליהם ועל הרכבים מאחוריהם מכל כיוון.

"הם באו לקחת שמאלה. התחילו לרסס אותם הכל הצדדים", משחזר האח חיים שנשאר בבית באשדוד. "הם מנסים להתחמק, אבל מגיע עוד רכב מחבלים ממול וריסס אותם. בשלב הזה הרכב עף לתעלה ליד הכביש, מתרסק, רכב אחר איבד שליטה והתנגש בעמוד, אבל המחבלים ממשיכים לירות".

אלעזר סמואלוב שנעדר מתאריך ה-7 באוקטובר 2023. מתוך עמוד האינסטגרם של אלעזר סמואלוב, אתר רשמי
אלעזר סמואלוב שנעדר מתאריך ה-7 באוקטובר 2023/אתר רשמי, מתוך עמוד האינסטגרם של אלעזר סמואלוב

בשלב הזה, הגיעו שלשוה טנדרים של מחבלים והחלו לירות. "אלעזר צעק שהוא נפגע. בשלב הזה, מאיר קפץ מהדלת ליד הנהג, משך את אחיו והשכיב אותו על הרצפה. אחרי כמה דקות, הירי לעברם התחדש והם התכופפו. הנהג הנוסף שנורה והתנגש בעמוד חבר לאחי שנמצא בתעלה", סיפר האח חיים את רגעי הזוועה.

מאיר והאזרח האמיץ ניסו להעיר את אלעזר. "הוא לא ענה להם והם החליטו להסתתר מאחורי העצים מעבר לכביש ורצו לכיוון שדרות במרחק של קילומטר משם", סיפר חיים. "הם הגיעו לתחנת דלק והתחבאו. האזרח שהיה עם מאיר התקשר לאבא שלו שהיה בשדרות. האבא לקח נשק של בנו החייל וחילץ אותם משם. הם התפנו לבית בשדרות והסתגרו במשך חמש שעות כי היו חילופי אש בשכונה. אז הגיע אמבולנס ממוגן וחילץ אותם לבית החולים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אלעזר סמואלוב שנעדר מתאריך ה-7 באוקטובר 2023. משטרת ישראל, אתר רשמי
אלעזר סמואלוב שנעדר מתאריך ה-7 באוקטובר 2023/אתר רשמי, משטרת ישראל

מצבו של אלעזר לוט בערפל ולא ברור היכן הוא. "אנחנו מחפשים אותו. ביומיים האחרונים הלכתי לכל בתי החולים ותחקרתי את כל מי שהיה במסיבה. הראיתי תמונות, אבל כלום", מספר חיים בייאוש. "הלכתי בעצמי לזירה בצומת שער הנגב. איתרתי את הרכב שלהם וראיתי את סימני הפגיעה אבל אין זכר לאלעזר. מצאתי מחסניות של קלצ'ניקוב של המחבלים שירו עליהם".

ליצירת קשר עם חיים סמואלוב - 0526974761

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully