וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תצפיתנית בגבול בעזה: "עשיתי כמיטב יכולתי עד שצלפו בפסקל"

עודכן לאחרונה: 8.10.2023 / 20:50

התצפיתניות בעזה עברו ימים לא קלים בעקבות המתקפה של חמאס. אחת מהן העלתה פוסט לרשת, שבו היא מספרת על השעות הקשות שהיא עברה ביומיים האחרונים. "שנתיים התכוננתי לרגע הזה, אבל שום דבר לא מכין אותך לרגע האמת", היא כותבת

בווידאו: הרמטכ"ל הרצי הלוי בהצהרה ראשונה לציבור אומר שזה הזמן למלחמה/צילום: דובר צה"ל

התצפיתניות בגבול עזה עובדות לילות כימים כדי לשמור על הגבול הדרומי, וביומיים האחרונים הן עוברות תקופה קשה בעקבות המתקפה של חמאס על ישראל. אחת מהן, שהיתה במשמרת אתמול, חושפת את השעות הקשות שבהן נאלצה להתמודד עם אי הוודאות, חברים שנפגעו ועם זאת הצורך לתפקד באחד התפקידים הכי חשובים בגזרה.

"חברים שלי אני בסדר ברוך ה', תודה לדואגים. הגעתי לסגירת שבת האחרונה שלי בצה"ל ובחלומות הכי רעים שלי לא דמיינתי דבר כזה. קמתי למשמרת 4 בבוקר, משמרת שהתבררה כסיוט. לא חשבתי בחיים שאני אראה דבר כזה בתצפית. עשיתי כמיטב יכולתי עד שצלפו לי בפסקל.

"כולנו נלחמנו הכי טוב שאפשר, גדוד 51 שאני משתחווה בפניו עשה הכל כדי להגן עלינו. כן, הם הפתיעו אותנו ולא היינו מוכנים לזה, חצי סד"כ (סדר כוחות) בבית ב'רגילה' של סוכות, סד"כ של סופ"ש, ושום מידע מודיעיני בנוגע לזה. שתי דקות לפני, שרנו שירים במשמרת. ערב לפני ישבתי עד השעות הקטנות של הלילה עם חבריי הלוחמים, והיום חלק מהם אינם.

"טיפלתי בפצועים תוך כדי שמחבלים מסתובבים בבסיס שלי, בבית השני שלי, ורוצחים לי חברים. שנתיים התכוננתי לרגע הזה, אבל שום דבר לא מכין אותך לרגע האמת. רעש מטורף, דם בכל מקום, בזמן אומרים לך שידיד שלך 'הרדוף' (מת בשפת הצבא) את צריכה להתעשט ולעשות הכל כדי שהמורל בחמ"ל לא יירד, שהתקווה תישאר כי זה כל מה שהיה שם. 16 שעות נעולות בחמ"ל קטן עם הרבה תקווה ותפילות. איזה נס. סוף הזוי לשנתיים מדהימות. ועכשיו בבקשה תתפלו לשלום החיילים, שנגיע בשלום הביתה".

פוסט של תצפיתנית בגבול עזה  בעקבות מלחמת הפתע של חמאס. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"מחבלים מסתובבים בבסיס שלי, בבית השני שלי, ורוצחים לי חברים". מתוך הפוסט של התצפיתנית/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully