וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצלה מהטבח במסיבה: "מה שרציתי זה רק להישאר בחיים"

עודכן לאחרונה: 8.10.2023 / 19:36

עדי קובי, ששרדה את הטבח במסיבה שברעים, סיפרה על מה שקרה באירוע הקשה: "לא חשבתי שאהיה בבית, רובנו התחלנו להיפרד ולהבין שזהו. הרגו אנשים בלי הכרה. כל מה שראיתי בדרך לרכב הצבאי זה גופות, הלוואי והחטופים יצאו בריאים ושלמים"

בווידאו: מבלים בורחים ממחבלים שנכנסו מעזה למסיבת טבע/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים ורויטרס

עוד רבים נעדרים ובחשש גדול כי נחטפו לתוך רצועת עזה ממסיבת הטבע שנערכה ברעים. חלק מהמבלים במסיבה הצליחו לברוח, חלקם התחבאו בשדות מסביב ועוד רבות ורבים לא הצליחו ליצור קשר עם משפחותיהם וקרוביהם עד כה. בין אלו שניצלו מהטבח הנורא, היו ששיתפו את סיפור ההחילצות שלהם מהשטח אחרי שעות רבות בשטח של מחבוא מהמחבלים. עדי קובי שהייתה במסיבה והצליחה להינצל מהטבח, שיתפה את הסיפור האישי שלה מהאירוע.

"יצאנו למסיבה של 2,700 איש שהתקשורת לא מעדכנת. הגענו בשעה 5:00, פתאום בשעה 6:00 שמענו אזעקות ומעל הראש שלי טילים שלהם", סיפרה עדי. "סגרו את השמיים, הלכנו לכיוון האוטו בשביל לצאת מהמסיבה, חיכו לנו מחסומים עם מחבלים שיורים עלינו - הורגים אנשים בלי הכרה. הדבר הראשון שעשינו זה להסתובב. יצאנו מהאוטו והלכנו למקום 'מוגן'. תוך כדי שמגיעים לשם פצועים ומטפלים בהם, עוד מחבלים באים אלינו ויורים. מצאתי את עצמי מתחילה לרוץ, בורחת מכדורים, וכל צד שאנחנו רצים יורים עלינו".

עדי הוסיפה וסיפרה שהיא שבה לשטח המסיבה והתחבאה בתוך הבר: "הצבא לא מגיע ועובר זמן עד שהמחבלים מוצאים אותנו שוב, ועוד הפעם יורים. אנחנו רצים, נכנסנו לשטח יותר מורכב. שם מצאתי את עצמי בשטח אש, מחכה לחילוץ עם 50 אנשים. בזמן שאף אחד לא בא, פתאום משום מקום רואים מחבל מכוון משהו כמו בסרטים, ירו עלינו RPG והתחלנו לרוץ שוב. ראיתי את הסוף שלי, עף לי רסיס לכתף, שמעתי צפצופים באוזניים. מה שרציתי זה רק לחיות".

לאחר שרצה עם אנשים נוספים מהמסיבה לכיוון שיחים, שם הצליחו להסתתר היטב, עדי חשבה שהיא וחבריה לא ישרדו את האירוע הקשה: "לא חשבתי שאני אהיה בבית, רובנו התחלנו להיפרד ולהבין שזהו. ראינו שהשעה כבר 14:00, ואף אחד לא מוציא אותנו משם. מצאנו טלפון ואחד האנשים חייג לבן אדם שנמצא עם המשטרה. הבנו שאף אחד לא יכול להיכנס. לאחר שעה החלטנו להתחבר אליהם וללכת למיקום שלהם - בשקט ופחד אלוהים, התקדמנו לכביש. ראינו אותם מחכים לנו, פרצתי בבכי. לקחו אותי ברכב צבאי וכל מה שראיתי בדרך זה רק גופות על הרצפה. אני מודה לאלוהים שנשארתי בחיים. זה באמת נס, הלוואי וכל החטופים יצאו משם בריאים ושלמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully