וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעירים שאותרו סמוך לנתיבות: עובדים זרים שהסתתרו בשדה הקרב

עודכן לאחרונה: 8.10.2023 / 13:31

בתיעוד נראים עשרות עובדים תאילנדים יוצאים מהפרדסים כשהם נראים תשושים. תחילה חשבו כי ייתכן שמדובר בניצולים ממסיבת הטבע אך בתום בירור עלה כי מדובר בעובדים זרים. הקשר עם המבלים אבד אתמול בשעות הבוקר, עם מתקפת הפתע של החמאס

בווידאו: אחרי 30 שעות בשטח הקרב: עשרות צעירים עושים דרכם חזרה לנתיבות/--

תיעוד של עשרות צעירים פורסם היום (ראשון) בו הם נראים יוצאים ממסתורם בשדות הקרב ומתקדמים לעבר לנתיבות. תחילה חשבו כי מדובר בניצולים ממסיבת הטבע - איתם אבד הקשר לפני כ-30 שעות, עם מתקפת הפתע של החמאס. עם זאת אחרי בדיקה עלה כי מדובר בעובדים זרים מתאילנד.

הקשר אבד עם המבלים אתמול בשעות הבוקר, עם מתקפת הפתע של החמאס. עשרות מחבלים חדרו בהפתעה מרצועת עזה לשטח ישראל וכמה מהם הצליחו להגיע למסיבת הטבע סמוך לאורים - ופתחו באש. מהאירוע ישנם נפגעים רבים ואף חטופים, כשעל פי הדיווחים והסרטונים שמגיעים מהמקום מבלים רבים החלו במנוסה וכוחות הביטחון הכניסו חלק מהם לבסיס בדרום.

צעירים נוספים מהמסיבה בדרך לחוף מבטחים. ללא, אתר רשמי
צעירים נוספים מהמסיבה בדרך לחוף מבטחים/אתר רשמי, ללא

אלון, שהשתתף במסיבה, סיפר: "התחיל ירי ויירוטי רקטות מעלינו. בהתחלה חשבנו שהירי בשליטה, והמוזיקה המשיכה להתנגן. רק כשזה התגבר התחלנו לברוח. אנשים העיפו גדרות ורצו למכוניות. נסענו משם ברכב אבל היה פקק תנועה בכניסה, אז סטינו מהדרך ועברנו דרך השטח".

"בהמשך, נתקענו בעומס נוסף, וראינו מחבלים שיורים לכיווננו, החלטנו לצאת מהרכב ורצנו לשביל צדדי. המשכנו לרוץ לצד הכביש, פגשנו חבר שנסע באחת המכוניות והצטרפנו אליו. אחרי כמה דקות - נתקלנו בעוד פקק, ושוב יצאנו מהרכב, כשהירי נמשך משני צידי הכביש. ניגשנו לשתי ניידות משטרה שהכיוונו אותו לכניסה של קיבוץ. בדרך לשם, ראינו הרבה גופות".

מבלה נוספת שהייתה במסיבה סיפרה שבמקום היו אלפי אנשים כשהכאוס התחיל: "שמענו קריאות 'מחבלים! מחבלים! והיה בכי וצרחות. ברחנו, רצנו. אני ובעלי הלכנו לאיבוד באמצע שום מקום. הותקפנו מכל כיוון. העסק שם איבד שליטה, שוטר חטף לידי כדור ואמר לנו לרוץ. אין משטרה, אין צבא. היינו ממש ברווזים במטווח".

עוד בוואלה!

נפגעים וחטופים: מחבלים פתחו באש על בליינים במסיבת טבע בדרום

לכתבה המלאה
זירת נטרול המחבלים שחטפו רכב- סמוך לאשדוד  08 באוקטובר 2023. ללא, אבי רוקח
זירת נטרול המחבלים שחטפו רכב- סמוך לאשדוד 08 באוקטובר 2023/אבי רוקח, ללא

חמאס פתח אתמול במתקפת פתע על ישראל שכוללת ירי מתמשך של אלפי רקטות לדרום ולמרכז וכן חדירות של מאות פלסטינים ומחבלים מרצועת עזה ליישובים באזור הדרום. לפחות 350 בני אדם נרצחו, ומשרד הבריאות עדכן כי כ-2,000 פצועים מטופלים בבתי החולים. גורמים בצה"ל אמרו כי חמאס מחזיק בכמה יישובים בעוטף עזה. לפי דיווחים, ישנם חטופים ישראלים שהועברו לשטח עזה. ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר כי "אנחנו במלחמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully