וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהלה בדרום: רכב נהג בפראות, שוטרים חששו שמדובר במחבל וביצעו ירי

עודכן לאחרונה: 9.10.2023 / 20:11

כוחות הביטחון ניהלו מרדף אחר רכב שיצא מצומת מבקיעים ונסע במהירות. הם חששו שמדובר במחבל ונטרלו אותו. הנסיבות לא ברורות

בווידאו: תיעוד מקרב היריות על כביש 4/אבי רוקח

כוחות הביטחון ניהלו בצהריים (ראשון) מרדף אחר רכב ובו על פי החשד ישנם מחבלים שחטפו אותו ועשו את דרכם מעוטף עזה לכיוון צפון. אלא שלאחר בדיקה התברר שמדובר באזרח ישראלי שנהג בפראות ונורה על ידי כוחות הביטחון שסברו שמדובר במחבל. הנהג מת כתוצאה מהירי ומאוחר יותר התברר כי לא מדובר במחבל והנסיבות לא ברורות.

לפי הדיווחים הראשוניים, בצומת אשקלון בוצע ירי של מחבלים, שנוטרלו באזור צומת אמונים. בתחילה היה חשש כי כמה נמלטו והתבצעו סריקות באזור. במקביל, נבדק אם היה בן ערובה ישראלי בתוך הרכב וגם החשש הזה הוסר.

צומת אשקלון - חשש למחבל בכביש 08 באוקטובר 2023. ללא, אתר רשמי
צומת אשקלון - חשש למחבל בכביש 08 באוקטובר 2023/אתר רשמי, ללא

29 שעות לאחר חדירת מאות המחבלים לעוטף עזה, עדיין מתנהלים לאור יום קרבות בכפר עזה בין מחבלים לבין כוחות צה"ל. שני מחבלים מתוך שלושה חוסלו לאחר שככל הנראה הסתתרו באחת הדירות ביישוב. מתנהל מצוד אחר המחבל השלישי.

בתוך כך, בבוקר לאחר היממה הרצחנית בעוטף עזה, שבמהלכה נרצחו יותר מ-350 ישראלים, מאות תושבים מתפנים מהיישובים בדרום. חלק מהתושבים בעוטף עזה מתפנים עצמאית, ביניהם מאות שהתפנו מנתיב העשרה ויד מרדכי, וביישובים אחרים כמו קיבוץ בארי - הצבא מנסה לחלץ תושבים. תושב קיבוץ בארי מסר: "בקיבוץ עדיין מתנהלים קרבות. לאט לאט מפנים משפחות עם ילדים, בעיקר לים המלח ועין גדי, אך עדיין אין שליטה בקיבוץ ועדיין שומעים קולות ירי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully