וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיגוע במצרים: 2 תיירים ישראלים נרצחו על ידי שוטר באלכסנדריה

עודכן לאחרונה: 8.10.2023 / 14:13

שוטר מצרי ביצע ירי לעבר תיירים ישראלים וכתוצאה מכך נרצחו שניים וכמה נפצעו באורח קשה. בפיגוע נהרג גם אזרח מצרי. השוטר היורה נעצר. משרד החוץ: "פועלים להחזיר את האזרחים הישראלים לארץ בהקדם"

בווידאו: דיווח: תיירים ישראלים נרצחו בפיגוע ירי במצרים/--

שני תיירים ישראלים נרצחו היום (ראשון) ותייר נוסף נפצע בינוני בפיגוע ירי נגד קבוצת מטיילים ישראלים באלכסנדריה שבמצרים. שוטר, שככל הנראה היה אמון על אבטחת קבוצת התיירים הישראלית, פתח לעברם באש והרג גם אזרח מצרי מקומי, שהדריך את הקבוצה. גורמי ביטחון אמרו לסוכנות הידיעות רויטרס כי השוטר נעצר והוא הועבר לחקירה.

הרשויות במצרים טרם מסרו הודעה רשמית לגבי הפיגוע, שהתרחש בזמן של המלחמה מול חמאס בדרום. ביוני, שוטר מצרי שחדר את הגבול לישראל מחצי האי סיני הרג שלושה חיילים לפני שחוסל על ידי כוחות הביטחון.

"הבוקר, במהלך ביקור תיירותי של קבוצת ישראלים באלכסנדריה במצרים, פתח מקומי בירי לעברם", נמסר בהודעת משרד החוץ. "בעקבות כך, נרצחו שני אזרחים ישראלים והמדריך המצרי המקומי. בנוסף לכך, ישנו במקום פצוע ישראלי במצב בינוני. משרד החוץ ושגרירות ישראל בקהיר פועלים, יחד עם המל"ל, משרד ראש הממשלה וצה"ל מול הרשויות במצרים על מנת להחזיר את האזרחים הישראלים לארץ בהקדם".

דיווח: שני תיירים ישראלים נרצחו בפיגוע ירי במצרים
08.10.23. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
זירת הפיגוע באלכסנדריה, היום/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אלכסנדריה במצרים. ShutterStock
אחד היעדים המתויירים במצרים. אלכסנדריה/ShutterStock

הפיגוע אירע בסמוך לעמוד פומפיוס, אנדרטה רומית ומאתריה ההיסטוריים של העיר. כוחות הביטחון סגרו במהרה את הגישה לאתר, וברשתות החברתיות פורסמו תיעודים קשים מהזירה, ובאחד מהם נשמעה אישה זועקת לאמבולנס.

במהלך חג סוכות, קבוצות ישראליות רבות מטיילות במצרים בגלל ימי החופשה הרבים ובשל מזג האוויר הנוח. זאת אחת מכמה קבוצות מטיילים שנמצאות כרגע במצרים, אף שבמשרד החוץ יש המלצה שלא לטייל במדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully