וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזרה בלימודים, כוכבים בזום: יוזמות ערבות הדדית לילדים

עודכן לאחרונה: 8.10.2023 / 10:14

כוכבי כראמל, ילדי בית העץ, קופה ראשית ועוד פותחים לייב זום לילדים. משרד החינוך ומאגרי לימודים וגם סרטים לילדים פתוחים בחינם. מתקשים להעסיק את הילדים המתוחים? כל האטרקציות בפנים

צה"ל תוקף מבנים במרכז רצועת עזה, 08 באוקטובר 2023/צילום: דובר צה"ל

המצב הבטחוני הקשה ששורר בארץ בימים אלו וביטול הפעילות בכל מוסדות החינוך, הותיר בבית או בממ"דים הרבה מאוד ילדים מודאגים עם הורים שלא תמיד יכולים או יודעים כיצד להפיג את המתח שלהם או להעסיק אותם. לשם כך התגייסו כוכבי ילדים רבים שמגיעים אליהם עד הבית, דרך הזום.

כך למשל שירה ונעמי מ"קופה ראשית" מעבירים זום לייב החל מ-11:00, כמו גם כוכבי "מסעדת בונבון", ילדי בית העץ, "שקשוקה", "כראמל", "מלון הוטל" ורבים אחרים.

העונה הרביעית של הסדרה "ילדי בית העץ". מיכה לובטון,
מגיעים אליכם עד הבית דרך הזום. ילדי בית העץ/מיכה לובטון

בנוסף, אתר "ג'ינג'ים" פתוח לכל ילדי בית ישראל ומאפשר גישה בחינם לכל הפעילויות הלימודים שלו באתר. גם מטח מאפשר לכלל תלמידי ומורי ישראל להיעזר באתר "אופק" ובספרים הדיגיטליים, שם תוכלו למצוא שפע של פעילויות ותכנים לימודיים הכוללים התמודדות עם מצבי לחץ וחרדה.

בא לכם לראות סרט? גם מאגר הסרטים מחזק את מוריד ותלמידי ישראל ומאפשר צפייה בכל הסרטים במאגר עם הזדהות דרך משרד החינוך. אתר המקפצה של משרד החינוך יפעל החל מהשעה 10:00 בבוקר ויציע שיעורי תגבור וסדנאות העשרה חינם לתלמידים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully