וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלוף במיל' נעם תיבון חילץ את בנו ונכדותיו: "עכשיו צריכים לנצח"

עודכן לאחרונה: 9.10.2023 / 10:34

תיבון חיסל יחד עם כוחות הביטחון את המחבלים סביב הבית של בנו וסייע לאחרים בנחל עוז: "היה לי הכבוד להילחם עם הלוחמים שכם לשכם. צריך לחרוק שיניים ולנצח ניצחון מוחץ". אמיר תיבון: "אבא שלי גיבור"

תקיפות צה"ל ברצועת עזה 7.10.2023/שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות היוצרים

אחרי האלוף במילואים יאיר גולן והאלוף במילואים ישראל זיו שהשתתפו בלחימה בעוטף עזה, הצטרף גם האלוף במילואים נעם תיבון, אשר לחם יחד עם כוחות הביטחון בנחל עוז, חיסל את המחבלים מסביב לבית וחילץ את בנו ונכדותיו.

"היו בתים שנכנסו לתוכם, בזזו אותם. הכוחות המעולים של הצנחנים עברו מבית לבית וחיסלו את המחבלים", סיפר תיבון. "היה לי הכבוד להילחם איתם שכם לשכם. במהלך הפינוי הרגנו את המחבלים שהיו מסביב לבית. המתנו עד הפינוי שנערך לא מזמן. עזרתי גם לחברים אחרים יחד בנחל עוז".

האלוף במילואים הוסיף והתייחס לכלל הלחימה עד כה של צה"ל בחמאס: "ההתרשמות שלי היא שאנחנו כמו במלחמת יום הכיפורים - 50 שנים אחרי, אבל עכשיו צריכים לנצח. אנחנו נמצאים במלחמה, אנחנו צריכים לנצח את המלחמה הזאת. צריך לחרוק שיניים ולנצח ניצחון מוחץ. צריכים להציג נחישות".

אמיר תיבון, בנו של נעם תיבון

נועם תיבון. דובר צה"ל
לחם לצד הלוחמים בנחל עוז והציל את בנו ונכדותיו./דובר צה"ל

נכון לשעה זו, לפחות 250 בני אדם נרצחו, ומשרד הבריאות עדכן כי כ-1,450 פצועים מטופלים בבתי החולים. גורמים בצה"ל אמרו כי חמאס מחזיק בכמה יישובים בעוטף עזה. לפי דיווחים, ישנם חטופים ישראלים שהועברו לשטח עזה. ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר כי "אנחנו במלחמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully