וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראה את אחיו ובת זוגו נחטפים: "סרטון מזעזע, הובילו אותם לכיוון הרצועה"

עודכן לאחרונה: 7.10.2023 / 22:00

משה אור זיהה את אחיו, אבינתן, ובת זוגו, נועה ארגמני מובלים לרצועת עזה בסרטון שהופץ בטלגרם: "ראיתי אותה מפוחדת ומבוהלת, צורחת בפאניקה על האופנוע. החזיקו אותו ארבעה-חמישה, רציתי באמת לוודא שזה נכון"

מבלים בורחים ממחבלים שנכנסו מעזה למסיבת טבע 07.10.23/ספק: תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

במסיבת הטבע שנערכה ברעים שהפכה לטרגדיה קשה, תועדו בסרטון אבינתן אור ובת זוגו, נועה ארגמני, כשהם נחטפים לרצועת עזה. השניים נעדרים מאז הבוקר, ובעקבות הסרטון, החשש הוא כי הם מוחזקים בידי חמאס ברצועת עזה.

משה אור, אחיו של אבינתן, זיהה את אחיו דרך הסרטון, ובריאיון לחדשות 12 סיפר על הרגע בו ראה את השניים מובלים על ידי מחבלים לכיוון הרצועה: "דאגנו וניסינו להתקשר, הטלפון שלו היה לא זמין וגם שלה. אחרי כמה שעות יצרו איתנו קשר צוותי חירום ואמרו לנו שראו סרטון של אח שלי ושל חברה שלו נעה כשהם נחטפים לכיוון הרצועה".

משה אישר לפרסם את הסרטון בתקשורת וסיפר: "התחלתי באופן יזום לחפש את זה בקבוצות השונות בטלגרם. לא לקח לי הרבה זמן עד שנחשפתי, וגיליתי את זה, ראיתי בסרטון את נועה מפוחדת ומבוהלת, אני לא יכול לתאר לעצמי מה עובר לה בכלל בראש - צורחת בפאניקה על אופנוע, כשכמה זבלים מחזיקים אותה ולא נותנים לה ללכת. אח שלי שהוא בחור גדול, שני מטר, מתאמן ארבע פעמים בשבוע, בחור באמת חזק. החזיקו אותו אולי ארבעה-חמישה ופשוט הובילו אותם לכיוון הרצועה אני מניח".

הגדר בין ישראל לעזה לאחר הפריצה 07 באוקטובר 2023. Abed Rahim Khatib, פלאש 90
הובילו אותם קילומטרים לרצועה/פלאש 90, Abed Rahim Khatib

אחיו של אבינתן הוסיף ואמר: "זה סרטון מזעזע. אני חיפשתי אותו כי רציתי באמת לוודא שזה נכון, וקצת להפיג את הערפל שיש פה". משה ביקר את התנהלות הרשויות בכל הנוגע לנושא הנעדרים מאז החלה המתקפה. "יש עוד עשרות נעדרים וכרגע אין שום גורם ממשלתי מהמדינה, מישהו רשמי שמרכז את הדבר הזה, למעט מוקד 100 שהם לא עושים כלום. יש התארגנויות פרטיות של אנשים באינסטגרם ובטלגרם לרכז כל מיני שמות, ואתה רואה רשימות על גבי רשימות. מדובר בעשרות אם לא במאות אנשים שנעדרים. מרעים לרצועה יש כמה קילומטרים, רואים את זה בסרטונים, מדובר בכמות גדולה של אנשים. אם תהיה פעילות חושה והתקפית עכשיו - נוכל להימנע מטרגדיה הרבה יותר גדול".

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
פינוי הצעירים לערים מיישובי המועצה האזורית מרחבים. 7 באוקטובר 2023. יניר יגנה
פינוי הצעירים לערים מיישובי המועצה האזורית מרחבים. 7 באוקטובר 2023/יניר יגנה

דובר צה"ל תת אלוף דניאל הגרי מסר היום לוואלה! עדכון מצב על מלחמת הפתע בדרום הארץ: "התחלנו גיוס מילואים נרחב. המאמץ המרכזי זה הצפת כל היישובים בכוחות מבצעיים, צריך להישאר נעולים בבתים, השעות הבאות יהיו קשות".

"במקביל לירי, נכנסו מחבלים לשטח ישראל, הרגנו לא מעט מהם. הציבור צריך לגלות אחריות: לכל היישובים יגיעו כוחות צה"ל. נהרוג את המחבלים ונעדכן את המחבלים. במקביל לכך - תוקפים בעזה וכל מטרות המלחמה. צה"ל ערוך לכל התרחישים - לא רק לעזה", עדכן הגרי.

נכון לשעה זו, לפחות 200 בני אדם נרצחו, ומשרד הבריאות עדכן כי כ-1,500 פצועים מטופלים בבתי החולים. גורמים בצה"ל אמרו כי חמאס מחזיק בכמה יישובים בעוטף עזה. לפי דיווחים, ישנם חטופים ישראלים שהועברו לשטח עזה. ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר כי "אנחנו במלחמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully