וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנו של ראש המועצה שנרצח בעוטף נפצע קשה

עודכן לאחרונה: 7.10.2023 / 20:48

לאחר שהאב, ראש המועצה שער הנגב אופיר ליבשטיין, נרצח במהלך חילופי ירי עם מחבלים שחדרו ליישוב, נפצע בנו. יחד עם אמו ואחיו הם נותרו נצורים בבית, מחכים לחילוץ. סבתו גם היא נהרגה במתקפת הפתע של חמאס על העוטף

פצועים מפונים לבית החולים סורוקה. 7 באוקטובר 2023/שלומי הלר

בנו של ראש מועצת שער הנגב אופיר ליבשטיין, שנרצח הבוקר (שבת), נפצע קשה ונזקק לחילוץ מביתו בכפר עזה. סבתו של הילד, חמותו של ליבשטיין, נרצחה גם היא במתקפה. בבית נצורים עדיין אמו של הבן הפצוע ואחיו, ולדברי חברה של המשפחה, הם לא יכולים לדבר בטלפון משום שהם מוקפים מחבלים וירי.

אופיר ליפשטיין נרצח במהלך חילופי אש עם מחבלים שחדרו לקיבוץ כפר עזה. הוא כיהן כראש המועצה האזורית שער הנגב מאז 2018 והודיע לאחרונה על כוונתו להתמודד בבחירות הקרובות באוקטובר ולהמשיך לקדנציה שניה. הוא שירת בצה"ל כחובש צבאי וכמדריך בחיל הרפואה.

אופיר ליבשטיין. ללא, פלאש 90
אופיר ליפשטיין/פלאש 90, ללא

לאחר האירוע הודיעו במועצה האזורית שער הנגב על מותו של ליבשטיין, וסיפרו כי "אופיר נהרג כשיצא להגן על היישוב בעת התקפת המחבלים. הנהלת המועצה, העובדים וקהילת שער הנגב כולה כואבת על לכתו. סגן ראש המועצה, יוסי קרן ממלא כרגע את מקומו. הנהלת המועצה וצוות החירום המועצתי ממשיכים בניהול האירועים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully