וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובר צה"ל לוואלה: "התחלנו גיוס מילואים נרחב - השעות הבאות יהיו קשות"

7.10.2023 / 14:33

"המאמץ המרכזי זה הצפת כל היישובים בכוחות מבצעיים", מסר תת אלוף דניאל הגרי לוואלה!. "צריך להישאר נעולים בבתים. צה"ל ערוך לכל התרחישים - לא רק בעזה". הגרי התייחס לחדירת המחבלים לישראל: "הרגנו לא מעט מהם. החיילים יגיעו לכל היישובים - ויעדכנו את התושבים"

בווידאו: דובר צה״ל אומר לוואלה - "מציפים את הדרום בכוחות, התחלנו גיוס מילואים נרחב"/צילום: דובר צה"ל

דובר צה"ל תת אלוף דניאל הגרי מסר היום (שבת) לוואלה! עדכון מצב על מלחמת הפתע בדרום הארץ: "התחלנו גיוס מילואים נרחב. המאמץ המרכזי זה הצפת כל היישובים בכוחות מבצעיים, צריך להישאר נעולים בבתים, השעות הבאות יהיו קשות".

"במקביל לירי, נכנסו מחבלים לשטח ישראל, הרגנו לא מעט מהם. הציבור צריך לגלות אחריות: לכל היישובים יגיעו כוחות צה"ל. נהרוג את המחבלים ונעדכן את המחבלים. במקביל לכך - תוקפים בעזה וכל מטרות המלחמה. צה"ל ערוך לכל התרחישים - לא רק לעזה", עדכן הגרי.

דובר צה"ל, דניאל הגרי בהודעה לוואלה! חדשות. ללא, מערכת וואלה
דובר צה"ל, דניאל הגרי בהודעה לוואלה! חדשות/מערכת וואלה, ללא
תמונה מהערכת המצב בקריה. 7 באוקטובר 2023. דובר צה"ל
תמונה מהערכת המצב בקריה. 7 באוקטובר 2023/דובר צה"ל
צה"ל תוקף מטרות ברצועת עזה. מג'די פתחי, TPS
צה"ל תוקף מטרות ברצועת עזה/TPS, מג'די פתחי

חמאס פתח הבוקר במתקפת פתע על ישראל שכוללת ירי מתמשך של אלפי רקטות לדרום ולמרכז וכן חדירות של מאות פלסטינים ומחבלים מרצועת עזה ליישובים באזור הדרום. לפחות 22 בני אדם נרצחו, ומשרד הבריאות עדכן כי כ-550 פצועים מטופלים בבתי החולים. גורמים בצה"ל אמרו כי חמאס מחזיק בכמה יישובים בעוטף עזה. לפי דיווחים, ישנם חטופים ישראלים שהועברו לשטח עזה. ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר כי "אנחנו במלחמה".

שני מחבלים התבצרו בשעות האחרונות בתוך בית כשהם חמושים ברימונים פתוחים ומחזיקים את באי הבית כבני ערובה. כוחות ימ"מ ומשטרה כיתרו את המבנה והחלו לנהל משא ומתן עם החמושים על שחרור החטופים. לפני כן, הסתובבו המחבלים וירו באזרחים ובשוטרים בעיר, שכמה מהם חוסלו על ידי כוחות הביטחון.

לכל העדכונים על מלחמת הפתע בדרום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully